• Contact
joi, 11, septembrie 2025
No Result
View All Result
ProBraila
28 °c
Ro
29 ° S
29 ° D
  • Actualitate
  • Politica
  • Administratie
  • Sport
  • Cultura
  • Economie
  • Interviuri
  • Social
  • Actualitate
  • Politica
  • Administratie
  • Sport
  • Cultura
  • Economie
  • Interviuri
  • Social
No Result
View All Result
ProBraila
Home Actualitate

Ce faceti daca aveti probleme cu o camanda online

27/06/2018
in Actualitate
Timp de citire:2 mins read
A A
0
Ce faceti daca aveti probleme cu o camanda online

informaţii şi recomandări de la poliţişti în cadrul Campaniei "Plăteşte online în siguranţă! - #BuySafePaySafe"-

0
Distribuiri
9
Vizualizări
Share on FacebookShare on TwitterShare on Whatsapp
  • informaţii şi recomandări de la poliţişti în cadrul Campaniei „Plăteşte online în siguranţă! -#BuySafePaySafe”-

În cadrul campaniei la nivel european, polițiștii atrag atenția că atunci când alegeţi să faceţi cumpărături online, vă asumaţi riscul de a vă confrunta cu o serie de neplăceri, chiar dacă vă luaţi măsuri de precauţie şi alegeţi site-uri de pe care aţi mai făcut achiziţii.

Astfel, aţi putea avea neplăcuta surpriză de a primi produse defecte sau deteriorate, alte produse decât cele comandate sau chiar de a nu vă fi livrate deloc bunurile pentru care aţi plătit. De aceea, este foarte important să salvați toate documentele legate de achiziție.

ArticoleSimilare

Polițiștii brăileni au aplicat două sancțiuni în urma acțiunii de verificare a transportului cu microbuzele școlare

Înfrângere pentru Dunărea Brăila în deplasarea de la CSM București

Ziua Pompierilor din România sărbătorită la ISU Dunărea Brăila

Dacă întâmpinați probleme privind livrarea produselor comandate sau calitatea acestora, polițiștii spun că ar trebui să ştiţi următoarele lucruri:

–        întotdeauna, pentru rezolvarea problemei, trebuie să contactați mai întâi magazinul la care ați plasat comanda; este de preferat să folosiţi în acest scop poșta electronică, astfel încât să puteţi salva corespondenţa cu comerciantul;

–        dacă aţi plătit online şi nu puteți rezolva problema recuperării banilor cu comerciantul, contactați serviciul pentru clienți al băncii. Acestea vă vor oferi instrucțiuni suplimentare, de exemplu dacă ar trebui să depuneți o plângere la poliție;

–        pentru susţinerea solicitărilor adresate băncii emitente a cardului, atașați copii ale corespondenței dumneavoastră prin e-mail cu comerciantul;

–        aveţi dreptul de a returna produsele achiziţionate online, în termen de 14 zile calendaristice de la momentul intrării în posesia fizică a bunurilor (art. 9 din Ordonanţa de urgenţă nr. 34 /2014, privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii). Există, însă, şi excepţii de la posibilitatea returnării, printre acestea aflându-se produsele personalizate la cererea clientului, produsele care se deteriorează uşor sau expiră rapid;

–        nu sunteţi obligaţi să daţi comerciantului explicaţii referitoare la motivul returnării, ci doar să completaţi formularul de retragere pe care acesta trebuie să îl pună la dispoziţie pe site, ori să vă exprimaţi intenţia telefonic sau prin email;

–        aveţi dreptul de a primi banii plătiţi pentru produs şi eventualele costuri de livrare în termen de 14 zile de la data la care aţi anunţat, în orice mod, comerciantul, cu privire la intenţia de returnare a produsului. Atenţie! Comerciantul poate prelungi termenul de restituire până la data recepţionării produselor care au făcut obiectul vânzării sau până la momentul primirii unei dovezi din partea clientului conform căreia acesta a returnat produsele.

–        oricare ar fi modalitatea prin care alegeţi să returnaţi produsele (prin poştă, prin servicii de curierat, predare personală), cheltuielile  asiguraţi-vă că primiţi un document care să ateste predarea acestora, care să aibă înscrisă neapărat data.

Etichete: banii plătiţi pentru produsbrailabraileniBuySafePaySafeCampaniei "Plăteşte online în siguranţă!Ce faceti daca aveti probleme cu o camanda onlineîn termen de 14 zile calendaristiceinformaţii şi recomandări de la poliţiştiIPJ Brailamotivul returnăriipro brailaprobrailaprodusele achiziţionate onlinestiristiri braila
ShareTweetSend
No Result
View All Result

Articole recente

  • Polițiștii brăileni au aplicat două sancțiuni în urma acțiunii de verificare a transportului cu microbuzele școlare 11/09/2025
  • Înfrângere pentru Dunărea Brăila în deplasarea de la CSM București 10/09/2025
  • Ziua Pompierilor din România sărbătorită la ISU Dunărea Brăila 10/09/2025
  • Sportivii Urban Warrior Gym – pregătire intensă și participare la stagiul internațional Senshi din Bulgaria 10/09/2025
  • Altercație între un elev și un profesor în curtea Liceului Teoretic „Mircea Eliade” Galaţi 10/09/2025
  • Campanie județeană de prevenire a violenței domestice 10/09/2025
  • Termeni si conditii
  • Politică de confidențialitate
  • Politica cookies
  • Setări GDPR
  • Contact
Telefon: +40 788 760 194

© Probr.ro 2022. Created by IMCreative.ro.

Setări GDPR
Pentru a oferi cea mai bună experiență, folosim tehnologii, cum ar fi cookie-uri, pentru a stoca și/sau accesa informațiile despre dispozitive. Consimțământul pentru aceste tehnologii ne permite să procesăm date, cum ar fi comportamentul de navigare sau ID-uri unice pe acest site. Dacă nu îți dai consimțământul sau îți retragi consimțământul dat poate avea afecte negative asupra unor anumite funcționalități și funcții.
Funcționale Mereu activ
Stocarea tehnică sau accesul este strict necesară în scopul legitim de a permite utilizarea unui anumit serviciu cerut în mod explicit de către un abonat sau un utilizator sau în scopul exclusiv de a executa transmiterea unei comunicări printr-o rețea de comunicații electronice.
Preferințe
Stocarea tehnică sau accesul este necesară în scop legitim pentru stocarea preferințelor care nu sunt cerute de abonat sau utilizator.
Statistici
Stocarea tehnică sau accesul care sunt utilizate exclusiv în scopuri statistice. Stocarea tehnică sau accesul care sunt utilizate exclusiv în scopuri statistice anonime. Fără o citație, conformitatea voluntară din partea Furnizorului tău de servicii de internet sau înregistrările suplimentare de la o terță parte, informațiile stocate sau preluate numai în acest scop nu pot fi utilizate de obicei pentru a te identifica.
Marketing
Stocarea tehnică sau accesul este necesară pentru a crea profiluri de utilizator la care trimitem publicitate sau pentru a urmări utilizatorul pe un site web sau pe mai multe site-uri web în scopuri de marketing similare.
Administrează opțiunile Administrează serviciile Administrează vânzătorii {vendor_count} Citește mai multe despre aceste scopuri
Vezi preferințele
{title} {title} {title}
No Result
View All Result
  • Actualitate
  • Politica
  • Administratie
  • Sport
  • Cultura
  • Economie
  • Interviuri
  • Social

© Probr.ro 2022. Created by IMCreative.ro.

Go to mobile version