Administratie

Telekom România a deschis astăzi la Brăila al șaselea centru de servicii externalizate de tip call center

Telekom România a deschis astăzi la Brăila al șaselea centru de servicii externalizate de tip call center

Telekom Romania a deschis la Brăila un centru de servicii externalizate de tip call center dedicat companiilor care au nevoie de astfel de servicii şi care preferă să se bazeze pe un furnizor profesionist şi cu experienţă în domeniu pentru această activitate importantă în multe domenii. Acesta este al șaselea centru în care Telekom oferă servicii de call center externalizate.

Compania are alte cinci astfel de centre, dintre care trei sunt situate în București, una în Bacău și una în Craiova. Aceste cinci centre au un număr total de peste 500 de angajați. Noul centru va oferi clienților o gamă largă de servicii de centre de contact, inclusiv vânzări și telemarketing, servicii back office, servicii pentru clienți și păstrarea clienților. 

În noul sediu din Brăila Telekom Romania oferă pentru clienţii companii o gamă largă de servicii de contact center, ce includ vânzări și telemarketing, servicii de back office, customer service şi retenţie clienţi.

„Serviciile de call center sunt esențiale pentru companiile care au nevoie să ofere suport de orice fel clienților lor. Telekom furnizează clienţilor care aleg să-şi externalizeze aceste servicii o soluţie completă şi perfect adaptabilă nevoilor specifice ale fiecărei companii. Externalizarea acestor servicii oferă companiilor o serie de avantaje precum optimizarea costurilor, evitarea investiției în echipamente, parteneriatul cu un furnizor cu expertiză în domeniu, disponibilitate imediată şi flexibilitate operaţională. Expertiza în ceea ce privește serviciile de call center este apanajul Telekom, prin prisma serviciilor pe care le oferim propriilor noştri clienţi, ceea ce ne-a poziţionat extrem de favorabil pentru a extinde acest tip de servicii şi a le oferi şi altor companii”, a declarat Ovidiu Ghiman, Director Executiv Comercial, Segment Business, Telekom Romania.

Portofoliul de clienți de servicii externalizate de call center ai Telekom Romania include companii din cele mai diverse industrii, banking, energie, aviaţie, retail – din România, dar și din alte ţări precum Austria.

Distribuie postarea
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •