Administratie

Se schimba conducerea in Directia Juridica din Primarie

Se schimba conducerea in Directia Juridica din Primarie
Se schimba conducerea in Directia Juridica din Primarie
Se schimba conducerea in Directia Juridica din Primarie

Pentru o perioada nedeterminata, Directia Juridica va trece in subordinea primarului. Simionescu sustine ca a luat aceasta decizie pentru ca, in primarie se implementeaza un proiect de managment intern. De mentionat este ca pana acum cateva zile, directia era in subordinea secretarului Mircea Fudulaiche, semn ca nici lui Simionescu nu i-a picat deloc bine scandalul cu incendiul din biroul secretarului general si nici reprosurile care i se tot aduc de atunci.

In urma cu cateva zile, primarul Aurel Simionescu a anuntat faptul ca, Directia Juridica din cadrul Primariei va trece in subordinea sa, pentru a mai regla cateva lucruri. Pana la izbucnirea scandalului cu incendiul din biroul secretarului general al primariei, Mircea Fudulaiche, directia era in subordinea sa. Acum, ca i-au fost aduse multe reprosuri primarului, cum ca a fost prea indulgent cu Fudulaiche, Simionescu a luat decizia de a-l mai degreva de atributii.
Edilul spune insa, ca nu acesta este motivul preluarii directiei, ci faptul ca din ce in ce mai multi functionari din cadrul primariei isi dau demisia. „Datorita salariilor pe care le au cum le au, functionarii publici pleaca. Am doi care si-au anuntat demisia, unul dintre ei pleaca la Bucuresti. Eu sper sa avem o reglementare sa putem sa angajam macar unul. O sa iau pentru o vreme Directia Juridica in subordinea primarului ca sa mai reglam din probleme. Trebuie sa avem si o gestiune mai buna a hartiilor, sa fie cineva care sa urmareasca hartia de cand a intrat si pana ajunge la destinatar”, a declarat primarul Aurel Simionescu.

Managmentul hartiilor trebuie regandit

Din spusele alesilor nostri locali, scandalul Dorobanti nu are nici o legatura cu schimbarile din primarie, insa din deciziile luate de primar se vede exact opusul. Daca initial Simionescu spunea ca managmentul hartiilor, nu este unul chiar reusit, acum edilul a decis implementarea unui proiect de management intern, care va duce la o mai buna functionare a aparatului birocratic. „Asa cum stiti, avem un proiect de management intern, care este in curs de derulare si va trebui in spatiul acesta sa rezolvam mai bine traseul hartiilor. Sunt lucruri pe care trebuie sa le asezam pentru ca din erorile intampinate trebuie macar sa invatam sa nu se mai intample. Si in ceea ce priveste managementul proiectelor, dosarelor, hartiilor trebuie sa avem o mai mare responsabilizare si mai precisa. Adica, indiferent la cine se duce hartia respectiva, sa fie cineva care o urmareste cap-coada. In primarie ajung foarte multe hartii, fie sunt reclamatii, fie hartii pentru ajutorul social, demersuri de instanta, etc. si nu ai cum sa stii care hartie este mai importanta”, a adaugat Simionescu.
In contextul demisiei celor doi juristi din primarie, edilul a precizat si faptul ca, in cateva zile se vor scoate la concurs cateva posturi in cadrul primariei, printre care, cele de jurist si economist.

Distribuie postarea
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată.