• Politică de confidențialitate
  • Termeni si conditii
  • Contact
marți, 16, august 2022
No Result
View All Result
ProBraila
  • Actualitate
  • Politica
  • Administratie
  • Sport
  • Cultura
  • Economie
  • Interviuri
  • Social
  • Actualitate
  • Politica
  • Administratie
  • Sport
  • Cultura
  • Economie
  • Interviuri
  • Social
No Result
View All Result
ProBraila
Home Economie

Reducerea birocraţiei în relația cu contribuabilii

28/03/2018
in Economie
Timp de citire:1 min read
A A
0
ANAF

ANAF

0
Distribuiri
0
Vizualizări
Share on FacebookShare on TwitterShare on Whatsapp

Din ianuarie 2018, contribuabilii pot opta pentru a fi înştiinţaţi cu privire la modul în care a fost efectuată stingerea obligaţiilor fiscale, prin depunerea unei cereri în acest sens la ANAF.

Astfel, ANAF va comunica debitorului modul în care a fost efectuată stingerea obligaţiilor fiscale cu cel puţin 5 zile înainte de următorul termen de plată a obligaţiilor fiscale.

ArticoleSimilare

Acțiune a polițiștilor în comuna Dudești în vederea combaterii consumului și traficului ilicit de droguri

Gospodărie inundată în comuna Lanurile

Ziua Marinei sărbătorită la Brăila în prezența a mii de brăileni și a oficialităților locale

În vederea reducerii corespondenţei dintre contribuabili şi ANAF, legiuitorul a intenţionat ca înștiinţările privind stingerea obligaţiilor fiscale să fie comunicate doar contribuabililor care optează pentru acest serviciu.

[quote]Avantajele pe care le oferă utilizarea aplicaţiei Spaţiu Privat Virtual (SPV) sunt economisirea timpului, reducerea cheltuielilor cu deplasarea şi protejarea mediului inconjurător, prin scădarea numărului consumabilelor necesare in procesul de tipărire a documentelor[/quote], se precizează într-un comunicat al Administraţiei Judeţene a Finanţelor Publice Brăila.

Aplicaţia SPV poate fi utilizată gratuit, aceasta fiind disponibilă 24 de ore din 24 şi oferă contribuabililor posibilitatea de a comunica on-line cu administraţia fiscală. Pe această aplicație sunt disponibile decizii de impunere, decizii referitoare la obligaţii de plată accesorii, acte de executare silită, certificate de atestare fiscală, adeverinţe de venit, informaţii cu privire la obligaţiile de plată, informaţii despre contribuţiile de asigurări sociale declarate de angajatori, notificări, inştiinţări, noutăţi legislative etc.

Etichete: Administraţiei Judeţene a Finanţelor Publice BrăilaANAFbrailabrailenicomunica on-linepro brailaprobrailaReducerea birocraţiei în relația cu contribuabiliistiri brailaziare braila
ShareTweetSend
No Result
View All Result

Articole recente

  • Acțiune a polițiștilor în comuna Dudești în vederea combaterii consumului și traficului ilicit de droguri 15/08/2022
  • Gospodărie inundată în comuna Lanurile 15/08/2022
  • Ziua Marinei sărbătorită la Brăila în prezența a mii de brăileni și a oficialităților locale 15/08/2022
  • HC Dunărea Brăila întâlnește marți, de la ora 17, pe Siofok KC, într-un meci amical 15/08/2022
  • 15 august – Ziua Marinei sărbătorită dimineață, iar seara concerte și jocuri de artificii și lasere pe faleza Dunării 15/08/2022
  • Dacia Unirea Brăila învinsă în amicalul cu CSM Rm. Sărat 14/08/2022

FlashScore Liga 2 

  • Politică de confidențialitate
  • Termeni si conditii
  • Contact
Telefon: +40 788 760 194

© Probr.ro 2022. Created by IMCreative.ro.

No Result
View All Result
  • Actualitate
  • Politica
  • Administratie
  • Sport
  • Cultura
  • Economie
  • Interviuri
  • Social

© Probr.ro 2022. Created by IMCreative.ro.

Folosim cookie-uri pentru a vă îmbunătăți experiența pe site-ul nostru. Navigând pe acest site web, sunteți de acord cu utilizarea noastră de cookie-uri.
Go to mobile version