Evenimente

Naturlich vine in Braila! Compania cauta director de magazin, economist, designer bucatarii si consultant IT

Naturlich vine in Braila! Compania cauta director de magazin, economist, designer bucatarii si consultant IT
Naturlich vine la Braila!
Naturlich vine la Braila!

Brandul de mobilier autohton Naturlich, renumit prin mobila fabricata la Reghin (judetul Mures), vine in curand si in Braila si va fi gazduit intr-un spatiu expozitional din Promenada Mall. Aviz celor in cautarea unui loc de munca!

Compania, care exporta 80% din mobila in Vestul Europei, mai ales in Germania, cauta pentru deschiderea magazinului din Braila: director de magazin,  economist, designer bucatarii si consultant IT.

Daca doresti sa faci parte din echipa Naturlich Braila, trimite-ti CV-ul si o scurta scrisoare de intentie in care sa mentionezi postul care te intereseaza, la adresa: [email protected] .

Dupa ce in 1992 a pornit la drum cu o pasiune pentru mobilier, o sura si un garaj nemobilat, managerul general al Naturlich, Zsolt Berechzi, nascut la Reghin, a dezvoltat patru fabrici de mobila romaneasca avand sute de angajati care produc in procent de 80% scaune, mese si orice fel de mobilier pentru Occident, cu tendinta de crestere cu 50% a exporturilor in 2013.

„Ma ocup de mobila din 1992. Dintr-un garaj auto si o sura, de acolo a inceput totul. Sunt nascut in Reghin unde erau multi sasi, buni gospodari si organizatori, Reghinul este renumit in industria mobilei tocmai datorita sasilor. Asa s-a nascut brandul Naturlich care se adreseaza unui segment mediu, intre Mobexpert si Ikea, o nisa care nu a fost exploatata si care functioneaza bine. Avem doua branduri, Naturlich si Haprix, ultimul este low-cost”, a marturisit Berechzi.       Naturlich a avut in 2012 o cifra de afaceri de 10 milioane de euro. Pentru acest an, Naturlich vizeaza alte doua investitii de cel putin o jumatate de milion de euro, pentru deschiderea a doua noi magazine, la Braila si Bucuresti. Brabdul este prezent in Alba Iulia, Baia Mare, Bistrita, Cluj Napoca, Medias, Oradea, Pitesti, Sibiu si Targu Mures.

Targetul de vanzari pentru acest an al companiei este de 1,5 milioane de euro, o crestere de 50 de procente a exporturilor, care deja inseamna 80% din marfa produsa in Romania. 2013 poate insemnat pentru brandul Naturlich o marire de 15% a vanzarilor pentru clientii romani.

Zsolt Berechzi recunoaste ca, deocamdata, romanii nu isi permit sa isi schimbe mobilierul, ca vesticii Europei, care au ajuns sa isi innoiasca mobila precum hainele. Potrivit acestuia, romanii isi mobileaza casele ca si italienii, preferand culorile mai inchise, in special wenghe, in timp ce, spre exemplu, nordicii, din cauza ca la ei este mai frig, prefera culorile calde.

Distribuie postarea
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată.