• Termeni si conditii
  • Politică de confidențialitate
  • Politica cookies
  • Setări GDPR
  • Contact
joi, 23, martie 2023
No Result
View All Result
ProBraila
  • Actualitate
  • Politica
  • Administratie
  • Sport
  • Cultura
  • Economie
  • Interviuri
  • Social
  • Actualitate
  • Politica
  • Administratie
  • Sport
  • Cultura
  • Economie
  • Interviuri
  • Social
No Result
View All Result
ProBraila
Home Actualitate

La CJPC Brăila, anul trecut, au fost înregistrate 558 de reclamații din care 523 au fost soluționate

28/01/2023
in Actualitate
Timp de citire:2 mins read
A A
0
La CJPC Brăila, anul trecut, au fost înregistrate 558 de reclamații din care 523 au fost soluționate
0
Distribuiri
568
Vizualizări
Share on FacebookShare on TwitterShare on Whatsapp

La nivelul Comisariatului Județean pentru Potecția Consumatorilor (CJPC) Brăila, în perioada 01.01-31.12.2022, au fost desfășurate 571 de acțiuni de control.

Cele mai multe controale efectuate de CJPC Brăila în cursul anului trecut au fost pe produse nealimentare -236 controale, produse alimentare – 160 de controale și prestări sewrvicii nealimentare -137 controale. Alte controale au foat pe produse și servicii financiare -13 și pe servicii alimentare -25.

ArticoleSimilare

Cum a rămas fără picior un tânăr de numai 18 ani. Boala care îl macină încet

Două adolescente de 15 ani date dispărute

La Școala Populară de Arte „Vespasian Lungu” Brăila va fi lansat numărul 10 al publicației culturale anuale „Casa artelor”

În urma verificărilor, au fost aplicate diverse sancțiuni după cum urmează:

– 383 amenzi în valoare totală de circa 2,5 milioane lei

– 431 avertismente

– oprirea definitivă de la comercializare a unor mărfuri comunitare în valoare de aproximativ 113.000 lei și a unor mărfuri extracomunitare în valoare de peste 13.000 lei

– oprirea temporară a prestării serviciilor, până la remedierea deficiențelor, în cazul a 10 operatori economici

– închiderea temporară pentru o perioadă de până la 6 luni, pentru un magazin aparținând lanțului de supermarketuri Profi.

În cadrul acțiunilor tematice de control, au fost prelevate 36 de probe din diferite produse (alimentare și nealimentare) rezultând, în urma verificărilor de laborator, un total de 27 probe neconforme.

La CJPC Brăila, anul trecut, au fost înregistrate 558 de reclamații din care 523 au fost soluționate, diferența aflându-se, încă, în cercetare și au fost returnați consumatorilor circa 66.000 lei.

Etichete: anul trecutau fost înregistrate 558 de reclamații din care 523 au fost soluționatebrailabraileniLa CJPC Brăilapro brailaprobrailastiri brailastiri online brailastiri online din brailaun magazin aparținând lanțului de supermarketuri Profiziare braila
ShareTweetSend
No Result
View All Result

Articole recente

  • Cum a rămas fără picior un tânăr de numai 18 ani. Boala care îl macină încet 22/03/2023
  • Două adolescente de 15 ani date dispărute 22/03/2023
  • La Școala Populară de Arte „Vespasian Lungu” Brăila va fi lansat numărul 10 al publicației culturale anuale „Casa artelor” 22/03/2023
  • Lucrare programată la rețeaua de alimentare cu apă în ziua de luni, 27 martie 22/03/2023
  • Concurs interactiv organizat de CUP Dunărea Brăila, cu ocazia Zilei Mondiale a Apei, la Liceul Panait Istrati 22/03/2023
  • Percheziții domiciliare pe raza comunei Gropeni 22/03/2023

FlashScore Liga 2 

  • Termeni si conditii
  • Politică de confidențialitate
  • Politica cookies
  • Setări GDPR
  • Contact
Telefon: +40 788 760 194

© Probr.ro 2022. Created by IMCreative.ro.

No Result
View All Result
  • Actualitate
  • Politica
  • Administratie
  • Sport
  • Cultura
  • Economie
  • Interviuri
  • Social

© Probr.ro 2022. Created by IMCreative.ro.

Setări GDPR
Pentru a oferi cea mai bună experiență, folosim tehnologii, cum ar fi cookie-uri, pentru a stoca și/sau accesa informațiile despre dispozitive. Consimțământul pentru aceste tehnologii ne permite să procesăm date, cum ar fi comportamentul de navigare sau ID-uri unice pe acest site. Dacă nu îți dai consimțământul sau îți retragi consimțământul dat poate avea afecte negative asupra unor anumite funcționalități și funcții.
Funcționale Mereu activ
Stocarea tehnică sau accesul este strict necesară în scopul legitim de a permite utilizarea unui anumit serviciu cerut în mod explicit de către un abonat sau un utilizator sau în scopul exclusiv de a executa transmiterea unei comunicări printr-o rețea de comunicații electronice.
Preferințe
Stocarea tehnică sau accesul este necesară în scop legitim pentru stocarea preferințelor care nu sunt cerute de abonat sau utilizator.
Statistici
Stocarea tehnică sau accesul care sunt utilizate exclusiv în scopuri statistice. Stocarea tehnică sau accesul care sunt utilizate exclusiv în scopuri statistice anonime. Fără o citație, conformitatea voluntară din partea Furnizorului tău de servicii de internet sau înregistrările suplimentare de la o terță parte, informațiile stocate sau preluate numai în acest scop nu pot fi utilizate de obicei pentru a te identifica.
Marketing
Stocarea tehnică sau accesul este necesară pentru a crea profiluri de utilizator la care trimitem publicitate sau pentru a urmări utilizatorul pe un site web sau pe mai multe site-uri web în scopuri de marketing similare.
Administrează opțiunile Administrează serviciile Administrează vânzătorii Citește mai multe despre aceste scopuri
Vezi preferințele
{title} {title} {title}
Folosim cookie-uri pentru a vă îmbunătăți experiența pe site-ul nostru. Navigând pe acest site web, sunteți de acord cu utilizarea noastră de cookie-uri.
Go to mobile version