• Contact
joi, 11, septembrie 2025
No Result
View All Result
ProBraila
28 °c
Ro
29 ° S
29 ° D
  • Actualitate
  • Politica
  • Administratie
  • Sport
  • Cultura
  • Economie
  • Interviuri
  • Social
  • Actualitate
  • Politica
  • Administratie
  • Sport
  • Cultura
  • Economie
  • Interviuri
  • Social
No Result
View All Result
ProBraila
Home Actualitate

La CJPC Brăila, anul trecut, au fost înregistrate 558 de reclamații din care 523 au fost soluționate

28/01/2023
in Actualitate
Timp de citire:2 mins read
A A
0
La CJPC Brăila, anul trecut, au fost înregistrate 558 de reclamații din care 523 au fost soluționate
0
Distribuiri
573
Vizualizări
Share on FacebookShare on TwitterShare on Whatsapp

La nivelul Comisariatului Județean pentru Potecția Consumatorilor (CJPC) Brăila, în perioada 01.01-31.12.2022, au fost desfășurate 571 de acțiuni de control.

Cele mai multe controale efectuate de CJPC Brăila în cursul anului trecut au fost pe produse nealimentare -236 controale, produse alimentare – 160 de controale și prestări sewrvicii nealimentare -137 controale. Alte controale au foat pe produse și servicii financiare -13 și pe servicii alimentare -25.

ArticoleSimilare

Înfrângere pentru Dunărea Brăila în deplasarea de la CSM București

Ziua Pompierilor din România sărbătorită la ISU Dunărea Brăila

Sportivii Urban Warrior Gym – pregătire intensă și participare la stagiul internațional Senshi din Bulgaria

În urma verificărilor, au fost aplicate diverse sancțiuni după cum urmează:

– 383 amenzi în valoare totală de circa 2,5 milioane lei

– 431 avertismente

– oprirea definitivă de la comercializare a unor mărfuri comunitare în valoare de aproximativ 113.000 lei și a unor mărfuri extracomunitare în valoare de peste 13.000 lei

– oprirea temporară a prestării serviciilor, până la remedierea deficiențelor, în cazul a 10 operatori economici

– închiderea temporară pentru o perioadă de până la 6 luni, pentru un magazin aparținând lanțului de supermarketuri Profi.

În cadrul acțiunilor tematice de control, au fost prelevate 36 de probe din diferite produse (alimentare și nealimentare) rezultând, în urma verificărilor de laborator, un total de 27 probe neconforme.

La CJPC Brăila, anul trecut, au fost înregistrate 558 de reclamații din care 523 au fost soluționate, diferența aflându-se, încă, în cercetare și au fost returnați consumatorilor circa 66.000 lei.

Etichete: anul trecutau fost înregistrate 558 de reclamații din care 523 au fost soluționatebrailabraileniLa CJPC Brăilapro brailaprobrailastiri brailastiri online brailastiri online din brailaun magazin aparținând lanțului de supermarketuri Profiziare braila
ShareTweetSend
No Result
View All Result

Articole recente

  • Înfrângere pentru Dunărea Brăila în deplasarea de la CSM București 10/09/2025
  • Ziua Pompierilor din România sărbătorită la ISU Dunărea Brăila 10/09/2025
  • Sportivii Urban Warrior Gym – pregătire intensă și participare la stagiul internațional Senshi din Bulgaria 10/09/2025
  • Altercație între un elev și un profesor în curtea Liceului Teoretic „Mircea Eliade” Galaţi 10/09/2025
  • Campanie județeană de prevenire a violenței domestice 10/09/2025
  • Protest al sindicaliștilor brăileni în fața Prefecturii 10/09/2025
  • Termeni si conditii
  • Politică de confidențialitate
  • Politica cookies
  • Setări GDPR
  • Contact
Telefon: +40 788 760 194

© Probr.ro 2022. Created by IMCreative.ro.

Setări GDPR
Pentru a oferi cea mai bună experiență, folosim tehnologii, cum ar fi cookie-uri, pentru a stoca și/sau accesa informațiile despre dispozitive. Consimțământul pentru aceste tehnologii ne permite să procesăm date, cum ar fi comportamentul de navigare sau ID-uri unice pe acest site. Dacă nu îți dai consimțământul sau îți retragi consimțământul dat poate avea afecte negative asupra unor anumite funcționalități și funcții.
Funcționale Mereu activ
Stocarea tehnică sau accesul este strict necesară în scopul legitim de a permite utilizarea unui anumit serviciu cerut în mod explicit de către un abonat sau un utilizator sau în scopul exclusiv de a executa transmiterea unei comunicări printr-o rețea de comunicații electronice.
Preferințe
Stocarea tehnică sau accesul este necesară în scop legitim pentru stocarea preferințelor care nu sunt cerute de abonat sau utilizator.
Statistici
Stocarea tehnică sau accesul care sunt utilizate exclusiv în scopuri statistice. Stocarea tehnică sau accesul care sunt utilizate exclusiv în scopuri statistice anonime. Fără o citație, conformitatea voluntară din partea Furnizorului tău de servicii de internet sau înregistrările suplimentare de la o terță parte, informațiile stocate sau preluate numai în acest scop nu pot fi utilizate de obicei pentru a te identifica.
Marketing
Stocarea tehnică sau accesul este necesară pentru a crea profiluri de utilizator la care trimitem publicitate sau pentru a urmări utilizatorul pe un site web sau pe mai multe site-uri web în scopuri de marketing similare.
Administrează opțiunile Administrează serviciile Administrează vânzătorii {vendor_count} Citește mai multe despre aceste scopuri
Vezi preferințele
{title} {title} {title}
No Result
View All Result
  • Actualitate
  • Politica
  • Administratie
  • Sport
  • Cultura
  • Economie
  • Interviuri
  • Social

© Probr.ro 2022. Created by IMCreative.ro.

Go to mobile version