Administratie

Guvernul cheltuie jumatate de milion de euro in plus pentru publicitate, in cazul privatizarii CFR Marfa

Guvernul cheltuie jumatate de milion de euro in plus pentru publicitate, in cazul privatizarii CFR Marfa
Guvernul cheltuie jumatate de milion de euro in plus pentru publicitate, in cazul privatizarii CFR Marfa
Guvernul cheltuie jumatate de milion de euro in plus pentru publicitate, in cazul privatizarii CFR Marfa

Chiar daca mai sunt doar doua saptamani pana la depunerea ofertelor de privatizare a CFR Marfa, investitorii intarzie sa apara. Pentru a promova pe ultima suta de metri privatizarea, guvernul a decis alocarea altor 500.000 euro pentru cheltuieli de publicitate. Deputatul PDL Alexandru Nazare spune despre guvernul USL ca nu isi doreste o privatizare transparenta.

Alexandru Nazare, deputat si vicepresedinte al PDL pentru politici economice, mediu de afaceri si fonduri europene acuza Guvernul USL de iresponsabilitate, lipsa de transparenta si incoerenta in cazul privatizarii CFR Marfa. ”Domnul ministru Fenechiu ne asigura in urma cu doua saptamani ca exista foarte multi investitori interesati de privatizarea CFR Marfa, ”vreo 12” spunea dumnealui. Este de neinteles astfel de ce a fost nevoie acum de o decizie a Guvernului pentru alocarea a peste 500.000 de euro pentru cheltuieli de publicitate. Mai sunt doua saptamani pana cand se depun ofertele pentru privatizare si Ministerul Transporturilor vrea sa cheltuie jumatate de milion de euro in doar cateva zile”, a declarat Alexandru Nazare.

Privatizarea CFR nu este dacat o mare gaura in buget

Alexandru Nazare spune ca ministerul nu a dorit participarea a mai multor investitori. Acesta mai spune ca desi s-au cheltuit sume exorbitante pentru cheltuielile publicitate, in spatele privatizarii exista o lipsa de transparenta care i-a impiedicat pe potentialii investitori sa isi manifeste interesul fata de privatizarea CFR Marfa.
„Daca Ministerul voia sa asigure participarea a cat mai multi investitori la aceasta procedura de privatizare, cheltuielile pentru reclama si publicitate trebuiau facute de la publicarea anuntului, nu acum. Este un semn clar ca lipsa de transparenta a procedurii a indepartat foarte multi investitori si acum ministerul incearca sa salveze aparentele.
Pentru o privatizare in beneficiul statului roman era necesara o evaluare profesionista si lucida a companiei si a activelor sale in paralel cu efectuarea procedurilor de aprobare a ajutorului de stat pentru privatizare”, a mai adaugat acesta.
In incheiere, Alexandru Nazare solicita Ministerului Transporturilor sa faca public modul in care vor fi cheltuite aceste fonduri suplimentare pentru publicitate.

Distribuie postarea
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată.