• Contact
luni, 16, iunie 2025
No Result
View All Result
ProBraila
28 °c
Ro
29 ° S
29 ° D
  • Actualitate
  • Politica
  • Administratie
  • Sport
  • Cultura
  • Economie
  • Interviuri
  • Social
  • Actualitate
  • Politica
  • Administratie
  • Sport
  • Cultura
  • Economie
  • Interviuri
  • Social
No Result
View All Result
ProBraila
Home Administratie

ANCOM – Rezilierea contractului cu furnizorul de comunicatii dupa expirarea perioadei minime contractuale

15/05/2014
in Administratie, Social
Timp de citire:2 mins read
A A
0
ANCOM - Informatii privind rezilierea contractului cu furnizorul de comunicații dupa expirarea perioadei minime contractuale

ANCOM - Informatii privind rezilierea contractului cu furnizorul de comunicații dupa expirarea perioadei minime contractuale

0
Distribuiri
2
Vizualizări
Share on FacebookShare on TwitterShare on Whatsapp
ANCOM - Informatii privind rezilierea contractului cu furnizorul de comunicații dupa expirarea perioadei minime contractuale
ANCOM – Informatii privind rezilierea contractului cu furnizorul de comunicații dupa expirarea perioadei minime contractuale

 

Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații (ANCOM) aduce la cunoştinţa opiniei publice faptul că furnizorii de servicii de comunicații electronice din România au obligația de a pune la dispoziție utilizatorilor oferte pentru o perioadă minimă de 12 luni, iar aceștia din urmă pot rezilia contractul fără plata unor penalități de reziliere anticipate numai după expirarea perioadei minime contractuale.

ArticoleSimilare

Romgal Romanu și Viitorul Cireșu campioanele celor două serii ale Ligii a 5-a

Corul Mixt „TRISON” al Școlii Populare de Arte și Meserii „Vespasian Lungu” din Brăila – ambasador al muzicii corale românești la Festivalul Internațional de Muzică Corală „Chernomorski zvutsi” – Balchik, Bulgaria

AJPIS Brăila a virat banii pentru 17.924 de beneficiari

Conform legii, în România contractele de servicii de comunicații electronice (telefonie, internet sau televiziune) se încheie pentru o perioadă minimă care nu poate depăși doi ani.

Din concluziile ANCOM, precizate într-un comunicat de presă remis miercuri Agerpres, reiese faptul că noțiunea de perioadă minimă contractuală nu le este familiară tuturor utilizatorilor și că nu toți înțeleg cum îi afectează această clauză în momentul în care decid să înceteze un contract de servicii de comunicații electronice. Practic, perioada minimă contractuală sau durata contractuală inițială este acea perioadă pe cuprinsul căreia utilizatorii nu pot rezilia contractul încheiat cu un furnizor de servicii de comunicații decât cu plata unor penalități, cu excepția cazurilor în care utilizatorii solicită rezilierea ca urmare a modificării unilaterale a contractului de către furnizori.

Totodată, furnizorii stabilesc o astfel de perioadă contractuală pentru a-și asigura recuperarea cheltuielilor în cazul ofertelor comerciale care cuprind anumite beneficii suplimentare pentru utilizatori (precum telefoane gratuite sau la preț redus, tablete, console de jocuri, planuri tarifare promoționale, instalare gratuită a serviciilor etc.).

În comunicatul ANCOM se arată:

Furnizorii de comunicații nu pot încheia cu utilizatorii contracte cu o durată inițială mai mare de 24 de luni. Ei sunt în același timp obligați să aibă și oferte cu o durată inițială mai mică sau egală cu 12 luni. De regulă, contractele cu o perioadă inițială mai mare de 12 luni presupun beneficii suplimentare pentru utilizatori față de cele cu perioada inițială mai mică de 12 luni. Aceste prevederi legale se aplică automat în cazul persoanelor fizice și la cerere în cazul persoanelor juridice. Utilizatorii care doresc rezilierea unui contract de servicii de comunicații electronice trebuie să verifice dacă a expirat perioada minimă a contractului, iar în caz contrar, care sunt sumele pe care ar trebui să le plătească pentru încetarea contractului (de exemplu, echivalentul valorii abonamentului pentru lunile rămase până la expirarea perioadei minime).

Acest lucru este valabil și pentru persoanele care doresc să-și porteze numărul de telefon, având în vedere că prin depunerea unei cereri de portare solicită automat și încetarea contractului cu furnizorul din rețeaua căruia vor să plece.

Cele mai recente date oficiale arată că, la data de 31 decembrie 2013, în România existau 8,6 milioane de conexiuni la servicii de acces la internet în bandă largă pe bază de abonament, dintre care 3,8 milioane erau conexiuni de acces la internet la puncte fixe, iar 4,8 milioane reprezentau conexiuni de acces la internet la puncte mobile.

 

 

Etichete: agerpresancombrailapro brailareziliere contract furnizor informatiistiristiri brailaziare braila
ShareTweetSend
No Result
View All Result

Articole recente

  • Romgal Romanu și Viitorul Cireșu campioanele celor două serii ale Ligii a 5-a 16/06/2025
  • Corul Mixt „TRISON” al Școlii Populare de Arte și Meserii „Vespasian Lungu” din Brăila – ambasador al muzicii corale românești la Festivalul Internațional de Muzică Corală „Chernomorski zvutsi” – Balchik, Bulgaria 16/06/2025
  • AJPIS Brăila a virat banii pentru 17.924 de beneficiari 16/06/2025
  • Partidul Verde filiala Brăila și-a reconfirmat conducerea 16/06/2025
  • Vitezomanii și conducătorii de vehicule sub influența alcoolului în vizorul polițiștilor de la Serviciul Rutier 16/06/2025
  • Arestat preventiv pentru conducerea unui autovehicul având o alcoolemie de 3,23 g/l alcool pur în sânge 15/06/2025
  • Termeni si conditii
  • Politică de confidențialitate
  • Politica cookies
  • Setări GDPR
  • Contact
Telefon: +40 788 760 194

© Probr.ro 2022. Created by IMCreative.ro.

Setări GDPR
Pentru a oferi cea mai bună experiență, folosim tehnologii, cum ar fi cookie-uri, pentru a stoca și/sau accesa informațiile despre dispozitive. Consimțământul pentru aceste tehnologii ne permite să procesăm date, cum ar fi comportamentul de navigare sau ID-uri unice pe acest site. Dacă nu îți dai consimțământul sau îți retragi consimțământul dat poate avea afecte negative asupra unor anumite funcționalități și funcții.
Funcționale Mereu activ
Stocarea tehnică sau accesul este strict necesară în scopul legitim de a permite utilizarea unui anumit serviciu cerut în mod explicit de către un abonat sau un utilizator sau în scopul exclusiv de a executa transmiterea unei comunicări printr-o rețea de comunicații electronice.
Preferințe
Stocarea tehnică sau accesul este necesară în scop legitim pentru stocarea preferințelor care nu sunt cerute de abonat sau utilizator.
Statistici
Stocarea tehnică sau accesul care sunt utilizate exclusiv în scopuri statistice. Stocarea tehnică sau accesul care sunt utilizate exclusiv în scopuri statistice anonime. Fără o citație, conformitatea voluntară din partea Furnizorului tău de servicii de internet sau înregistrările suplimentare de la o terță parte, informațiile stocate sau preluate numai în acest scop nu pot fi utilizate de obicei pentru a te identifica.
Marketing
Stocarea tehnică sau accesul este necesară pentru a crea profiluri de utilizator la care trimitem publicitate sau pentru a urmări utilizatorul pe un site web sau pe mai multe site-uri web în scopuri de marketing similare.
Administrează opțiunile Administrează serviciile Administrează vânzătorii {vendor_count} Citește mai multe despre aceste scopuri
Vezi preferințele
{title} {title} {title}
No Result
View All Result
  • Actualitate
  • Politica
  • Administratie
  • Sport
  • Cultura
  • Economie
  • Interviuri
  • Social

© Probr.ro 2022. Created by IMCreative.ro.

Go to mobile version