• Contact
miercuri, 10, septembrie 2025
No Result
View All Result
ProBraila
28 °c
Ro
29 ° S
29 ° D
  • Actualitate
  • Politica
  • Administratie
  • Sport
  • Cultura
  • Economie
  • Interviuri
  • Social
  • Actualitate
  • Politica
  • Administratie
  • Sport
  • Cultura
  • Economie
  • Interviuri
  • Social
No Result
View All Result
ProBraila
Home Social

Concurs de proiecte dotat cu premii de 2.000 euro

04/06/2014
in Social
Timp de citire:3 mins read
A A
0
Concurs de proiecte dotat cu premii de 2.000 euro
0
Distribuiri
1
Vizualizări
Share on FacebookShare on TwitterShare on Whatsapp

programul-europa-casa-noastra

Reprezentanţa Comisiei Europene (RCE) în România, în parteneriat cu Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului (MECTS) a lansat a patra ediţie a campaniei de informare şi comunicare “Europa, casa noastră”. Programul se adresează elevilor şi profesorilor din învăţământul primar, gimnazial şi liceal şi are drept scop derularea unor activităţi cu dimensiune europeană prin care elevii sunt încurajaţi să se informeze despre Uniunea Europeană, istoria, politicile ei, precum şi despre ultimele evoluţii din domeniul afacerilor europene.

ArticoleSimilare

Înfrângere pentru Dunărea Brăila în deplasarea de la CSM București

Ziua Pompierilor din România sărbătorită la ISU Dunărea Brăila

Sportivii Urban Warrior Gym – pregătire intensă și participare la stagiul internațional Senshi din Bulgaria

Campania “Europa casa noastră” se va derula pe parcursul întregului an, sub egida Anului European al Cetăţenilor şi conţine trei seturi de activităţi: “Vizite şi dezbateri în şcoli”, concursul de proiecte „Lider european” şi concursul de desene „Europa mea”. Echipa de comunicatori va organiza două întâlniri cu elevii din judeţul Brăila: miercuri, 4 iunie 2014, la ora 9.00 la Liceul Teoretic “Constantin Angelescu” Ianca, iar la ora 11.00 la Liceul Teoretic „Panait Cerna” Brăila. Elevilor le va fi prezentat concursul de proiecte “Lider European” şi vor afla cum să susţină un discurs în public reuşit.

Claudia Oprescu, Account Manager Chelgate Public Affairs & Public Relations, a declarat:

Activităţile programului sunt disponibile pe portalul web www.europacasanoastra.ro, ce oferă elevilor şi profesorilor, participanţi în program, conţinut educaţional, o serie de servicii şi aplicaţii utile. Coordonatorii invită şcolile din România să participe în program prin completarea formularului online care este deschis la adresa menţionată. Şcolile şi liceele participante vor putea apoi publica rapoarte şi fotografii realizate în cadrul evenimentelor lor. “Vizite şi dezbateri în şcoli”, primul set de activităţi, va da ocazia participanţilor să întâlnească personalităţi publice sau cetăţeni obişnuiţi cu care să intre în dialog. “Lider european” va oferi liceenilor posibilitatea de a-şi însuşi noţiuni de leadership şi tehnici de prezentare prin participarea la un concurs de proiecte care va avea două etape: locală şi naţională. Liceenii trebuie să identifice o problemă în comunitate pe care să o rezolve cu ajutorul unui proiect. Echipele care fac cele mai reuşite 8 proiecte se vor califica în etapa finală, când vor merge la Bucureşti şi îşi vor prezenta proiectele în faţa unui juriu. Se vor acorda 3 premii a 500 euro şi 5 menţiuni a câte 100 euro fiecare. Profesorii coordonatori ai echipelor finaliste vor primi câte o excursie la Bruxelles la Comisia Europeană.

Reprezentanţa Comisiei Europene (RCE) în România reprezintă Comisia Europeană în România şi asigură un flux eficient de informaţii între aceasta şi cetăţenii şi autorităţile României. Viziunea Reprezentanţei este aceea a unei Românii europene atât prin calitatea sa de stat membru, cât şi prin implicarea activă a cetăţenilor săi în construcţia europeană. Misiunea RCE este de a contribui la o cât mai bună înţelegere a Uniunii Europene, a scopurilor, valorilor şi politicilor acesteia, aducând informaţia europeană cât mai aproape de cetăţeni, într-o formă adaptată nevoilor lor specifice.

Claudia Oprescu a mai spus:

În numele şi sub îndrumarea Reprezentanţei Comisiei Europene, Chelgate Public Affairs & Public Relations va implementa această campanie de comunicare. Chelgate este o companie britanică de consultanţă în domeniul afacerilor publice şi al comunicării. Înfiinţată în anul 1988, Chelgate are sediul central la Londra, birouri la Bucureşti şi Bruxelles şi o reţea de asociaţi în întreaga lume. Biroul din România a fost deschis în 2005 şi a derulat contracte importante alături de companii multinaţionale şi instituţii centrale şi locale. Chelgate acordă consultanţă în comunicare atât sectorului privat, cât şi celui public.

 

Etichete: brailaChelgate Public Affairs & Public Relationscomisia europeanaeleviMinisterul Educaţiei Cercetării Tineretului si Sportuluipremiiproiectestiri braila
ShareTweetSend
No Result
View All Result

Articole recente

  • Înfrângere pentru Dunărea Brăila în deplasarea de la CSM București 10/09/2025
  • Ziua Pompierilor din România sărbătorită la ISU Dunărea Brăila 10/09/2025
  • Sportivii Urban Warrior Gym – pregătire intensă și participare la stagiul internațional Senshi din Bulgaria 10/09/2025
  • Altercație între un elev și un profesor în curtea Liceului Teoretic „Mircea Eliade” Galaţi 10/09/2025
  • Campanie județeană de prevenire a violenței domestice 10/09/2025
  • Protest al sindicaliștilor brăileni în fața Prefecturii 10/09/2025
  • Termeni si conditii
  • Politică de confidențialitate
  • Politica cookies
  • Setări GDPR
  • Contact
Telefon: +40 788 760 194

© Probr.ro 2022. Created by IMCreative.ro.

Setări GDPR
Pentru a oferi cea mai bună experiență, folosim tehnologii, cum ar fi cookie-uri, pentru a stoca și/sau accesa informațiile despre dispozitive. Consimțământul pentru aceste tehnologii ne permite să procesăm date, cum ar fi comportamentul de navigare sau ID-uri unice pe acest site. Dacă nu îți dai consimțământul sau îți retragi consimțământul dat poate avea afecte negative asupra unor anumite funcționalități și funcții.
Funcționale Mereu activ
Stocarea tehnică sau accesul este strict necesară în scopul legitim de a permite utilizarea unui anumit serviciu cerut în mod explicit de către un abonat sau un utilizator sau în scopul exclusiv de a executa transmiterea unei comunicări printr-o rețea de comunicații electronice.
Preferințe
Stocarea tehnică sau accesul este necesară în scop legitim pentru stocarea preferințelor care nu sunt cerute de abonat sau utilizator.
Statistici
Stocarea tehnică sau accesul care sunt utilizate exclusiv în scopuri statistice. Stocarea tehnică sau accesul care sunt utilizate exclusiv în scopuri statistice anonime. Fără o citație, conformitatea voluntară din partea Furnizorului tău de servicii de internet sau înregistrările suplimentare de la o terță parte, informațiile stocate sau preluate numai în acest scop nu pot fi utilizate de obicei pentru a te identifica.
Marketing
Stocarea tehnică sau accesul este necesară pentru a crea profiluri de utilizator la care trimitem publicitate sau pentru a urmări utilizatorul pe un site web sau pe mai multe site-uri web în scopuri de marketing similare.
Administrează opțiunile Administrează serviciile Administrează vânzătorii {vendor_count} Citește mai multe despre aceste scopuri
Vezi preferințele
{title} {title} {title}
No Result
View All Result
  • Actualitate
  • Politica
  • Administratie
  • Sport
  • Cultura
  • Economie
  • Interviuri
  • Social

© Probr.ro 2022. Created by IMCreative.ro.

Go to mobile version