Consilierii județeni au aprobat în ședința din 29 aprilie modificări la organigrama și statul de funcții ale aparatului de specialitate al Consiliului Județean Brăila, in conformitate cu prevederile legale in vigoare.
Conform referatului de specialitate, aceste modificări ale organigramei vin în urma examenului de promovare organizat pentru funcționarii publici din aparatul de specialitate al Consiliului Județean Brăila și a fost elaborat un nou stat de funcții potrivit căruia au loc următoarele transformări: la Compartimentul Coordonarea activității consiliilor locale și asistență socială din cadrul Direcției Administrație Publică, Contencios, funcția publică de execuție de consilier, clasa I, grad profesional principal, se transformă în funcția publică de execuție de consilier, clasa I, grad profesional superior, iar la Compartimentul Arhivă din cadrul Direcției Administrație Publică, Contencios, funcția publică de execuție de consilier, clasa I, grad profesional asistent, se transformă în funcția publică de execuție de consilier, clasa I, grad profesional principal.
De asemenea, trei funcții de execuție vacante, grad profesional superior, se transformă în funcții cu grad profesional principal sau asistent.
Legat de acest proiect, consilierul județean PNL, Ovidiu Nechita, a cerut lămuriri privind atribuțiile pe care le au cei doi vicepreședinți, având în vedere că din diagrama prezentată în proiectul de hotărâre nu reiese că aceștia ar avea în subordine vro direcție din cadrul CJ Brăila. Președintele Iulian Chiriac a precizat că aceștia au atribuții stabilite prin dispoziții ale președintelui și le va transmite consilierilor care sunt aceste dispoziții, care ar fi trebuit publicate pe pagina CJ Brăila.
