Administratie

Reparatii sub ochii vigilenti ai clientilor

Reparatii sub ochii vigilenti ai clientilor
Reparatii sub ochii vigilenti ai clientilor
Camera Deputatilor a adoptat prounerea legislativa

Dupa numeroase plangeri potrivit carora unele service-uri inlocuiesc piesele stricate cu unele vechi, dar ii taxeaza pe proprietari cu pretul unora noi, parlamentarii au adoptat o lege prin care ii obliga pe proprietarii service-urilor sa le asigure clientilor o sala de asteptare de unde ii pot urmari pe mecanici la treaba. Astfel, se pot convinge de faptul ca piesele instalate pe masina sunt noi si se pot aisgura ca nu sunt taxati in plus.

Camera Deputatilor a adoptat Propunerea legislativa pentru modificarea si completarea OG 82/2000 privind autorizarea operatorilor economici care desfasoara activitati de reparatii, de reglare, de modificari constructive, de reconstructive a vehiculelor rutiere, precum si de dezmembrare a vehiculelor scoase din uz.
“ Foarte multi posesori de autovehicule au nemultumiri legate de interdictia de a asista la lucrarile efectuate in service-uri auto asupra automobilelor si se indoiesc de calitatea pieselor folosite, calitatea lucrarilor de manopera, realitatea starii de uzura a unor piese ce li se spune ca trebuiesc inlocuite ca sa nu mai vorbin de posibilitatea efecturarii unor adevarate inginerii financiare in ceea ce priveste lucrarile incrise pe deviz fata de cele realizate”, ne-a spus deputat Marian Dragomir
Majoritatea reprezentantilor acestor societati motiveaza prin faptul ca astfel ei protejeaza clientii de eventuale accidente ce pot surveni in timpul interventiilor. Prin adoptarea acestei legi consumatorii de servicii au dreptul de a fi protejati impotriva riscului de a li se presta servicii care sa le afecteze interesele, de a fi informati corect asupra caracteristicilor serviciului prestat, de a fi informati privind piesele, ansamblele si materialele folosite, conformitatea acestora procedeele folosite si manopera.
„Prestatorii de servicii privind reparatiile, reglarea si verificarile autoturismelor sunt obligati sa asigure accesul clientilor la aceste servicii. In acest sens se poate asigura accesul clientului in mod direct la desfasurarea operatiunilor respective sau urmarirea lucrarilor prin sistem video-audio.”, a mai spus deputatul USL.
Nerespectarea acestor conditii de catre agentii economici da dreptul beneficiarului sa refuze semnarea receptiei lucrarilor prevazute in devizul de lucrari si plata acestora pana la momentul in care acesta nu mai are obiectii privind realitatea si calitatea lucrarilor.

Distribuie postarea
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată.