
Daca la inceput erau confundate cu magazinele Second-Hand, acum magazinele 38 s-au transformat in magazine universale, unde gasesti de la castroane si tigai, pana la incaltaminte si rechizite.
Lipsa locurilor de munca, salariile mici si preturile in continua crestere au fost “atributele” care au urcat magazinele 38 in topul preferintei brailenilor. Patronii au vazut ca le merge si ca din ce in ce mai multi clienti le trec pragul si au decis sa isi extinda afacerile. Au scos la vanzare, produse electrocasnice, farduri, parfumuri, haine, obiecte de decoratiuni interioare si rechizite pentru elevi. Umitor este faptul ca, in magazinele 38 putem gasi aceeasi marfa ca si cea din magazinele mari unde este vanduta la suprapret. “Evitam sa intru in 38, pentru ca la inceput era ca si cum intrai intr-un S.H., acum vreau sa va zic ca imi cumpar haine si incaltaminte de aici si sunt chiar multumita de calitatea produselor”,a declarat Adriana P.
In incercarea noastra de a afla cum le merge patronilor, unul dintre acestia care a dorit sa isi pastreze anonimatul ne-a spus ca afacerea ii merge ca pe roate. Din vanzari reuseste sa plateasca lunar salariile a 4 angajate, sa cumpere marfa o data la doua saptamani, sa achite chiria pe spatiu si la sfarsit de luna sa puna si ceva bani in banca. “Trebuie sa recunosc ca la inceput mi-a mers foarte prost, am avut magazinul in alta parte si plateam si chiria destul de mult dar si spatiul era ceva mai central. Oamenii nu prea intrau sau daca o faceau preferau sa se plimbe printre rafturi si cam atat, asta chiar daca la inceput preturile produselor chiar erau 3,80. Dupa vre-o trei luni am vrut sa inchid, insa sotia a zis sa mai asteptam. Vanzarea a inceput sa creasca de anul trecut si tot de atunci ne-am si extins si am cam de toate in magazin, imi lipsesc detergentii si mancarea. Pentru mine, pot sa va spun ca ideea asta de magazin 38 a devenit o afacere profitabila. ”, ne-a spus acesta.