
„Modernizarea si reabilitarea Caii Galati, pe tronsonul cuprins intre Bulevardul Dorobantilor si strada Mircea Malaieru colt cu strada Costache Negruzzi”, a ajuns la final. Valoarea totala a proiectului este in valoare de, 11.737.777 lei. Iuliana Neagu ne-a marturisit ca desi au aparut probleme neprevazute, privind de pilonii si structura de rezistentaa podului si s-a facut o noua licitatie, proiectul s-a finalizat si cu o economie de peste un milion de lei
In cadrul unei conferinte de presa sustinuta la sediul Directiei Strategii Programe Proiecte de Dezvoltare Relatii Internationale din Braila, primarul a anuntat finalizarea proiectului de „Modernizare si reabilitare a Caii Galati, pe tronsonul cuprins intre Bulevardul Dorobantilor si strada Mircea Malaieru colt cu strada Costache Negruzzi”.
[quote style=”1″] Stiti ca din punct de vedere a Caii Galati nu am avut probleme deosebite, in schimb au fost probleme la pod la Brailita, unde a trebuit sa refacem practic licitatia, avand in vedere ca ceea ce ni s-a spus initial despre pilonii podului nu a fost intocmai cu realitatea. A trebuit sa refacem practic tot sistemul de la pod, cu pilonii si partea de rezistenta, asta a insemnat o intarziere. Noi am fi dorit sa se finalizeze la sfarsitul anului trecut, dar am incheiat si am trecut pe pod undeva la sfarsitul lunii iulie. Din punct de vedere al podului, unii dintre dumneavoastra poate vor apuca sa mai vada reabilitare peste 50-60 de ani. Intamplator, finalizarea lucrarilor s-a facut la 60 de ani dupa ce s-a facut podul, a declarat primarul Aurel Simionescu[/quote]
Valoarea totala a proiectului este de 11.737.777 lei, cu peste un milion de lei mai putin decat valoarea totala contractata a proiectului. Iuliana Neagu, directorul executiv al Directiei Strategii Programe Proiecte de Dezvoltare Relatii Internationale din cadrul Unitatii Administrativ Teritoriale a municipiului Braila, a mentionat ca, in ciuda problemelor legate de pilonii si structura de rezistenta a podului, s-a reusit si realizarea unei economii: [quote style=”1″] Totusi, ar mai fi de completat ca in ciuda problemelor aparute in realizarea infrastructurii de la podul de la tramvaie, avem o economie in proiect de 1.223.326 lei, rezultata din procedura de achizitie publica a lucrarilor[/quote]
Economiile rezultate din proiecte sunt folosite pentru realizarea altora
Primarul a spus ca toate aceste economii rezultate din proiectele deja finalizate sunt folosite pentru implementare unor noi proiecte, precum: Castelul de Apa, Spitalul Pantelimon dar si un nou proiect ce vizeaza realizarea unui inel modern de trafic in oras.
[quote style=”1″] Pe banii din POR, pe care i-am economisit facem alte proiecte cum este cel cu Spitalul Pantelimon, Castelul de Apa. Mai pregatim un nou proiect ce vizeaza Calea Galati de la Bulevardul Independentei pana la Bulevardul Dorobantilor.O sa schimbam si acolo linia de tramvai si tot ceea ce inseamna structura stradala, astfel incat, corelat cu ceea ce vem sa facem din piata Independentei pana in intersectia de la Bulevardul Independentei cu Calea Galati si care nu are linie de tramvai, sa reintregeasca un inel rutier, zic eu, care porneste din Bariera Calarasilor, merge pe Calea Calarasilor, Piata Traian, Calea Galati si ajunge in intersectia Dorobanti cu Calea Galati. Astfel o sa avem un inel modern de trafic in oras, pentru perioada care va fi undeva 2014 – 2015 , a mai spus edilul in incheiere[/quote]