Administratie

Canalul Siret-Baragnu a intrat din nou in atentia politicienilor braileni

Canalul Siret-Baragnu a intrat din nou in atentia politicienilor braileni
Canalul Siret-Baragnu a intrat din nou in atentia politicienilor braileni
NRP face apel la sentaorul Catalin Boboc

Mihail Stefanescu, presedintele filialei locale a partidului Noua Republica a solicitat tuturor parlamentarilor braileni si in special senatorului Catalin Boboc sa faca interpelari in parlament pentru a obtine fonduri in vederea demararii lucrarilor pentru proiectul „Canalul Siret-Baragan”.

In cadrul unei conferinte de presa sustinuta de conducerea filialei locale a Partidului Noua Republica, Mihail Stfeanescu a vorbit din nou despre impotanta majora si beneficiile pe care le-ar avea agricultorii braileni de pe urma canalului “Siret-Baragan”. Stefanescu i-a cerut in special liberalului Catalin Boboc sa faca interpelari in Parlament, pentru ca intreaga lui campanie electorala pentru alegerile parlamentare s-a bazat pe acest proiect. „As vrea sa reiau un subiect pe care l-am mai discutat. Solicit parlamentarilor de Braila, in special domnului Catalin Boboc, care a avut ca subiect de campanie Canalul Siret – Baragan si lucrarile de irigatie din Braila, sa faca interpelari parlamentare pentru emiterea unei ordonante de urgenta cu realocarea din fondurile speciale ale Guvernului a unor sume, in asa fel incat, in martie – aprilie, sa se porneasca lucrarile de excavatie pentru a prioritiza acest proiect de strategie regionala. Este foarte important pentru ca, in final, aceasta lucrare va conduce la sustinerea producatorilor agricoli. Nici fructe, nici legume, nici cereale nu se pot face fara apa. in situatia in care s-ar putea obtine si ceva bani din Fondul European pentru Agricultura si Dezvoltare Rurala, trebuie urgentata aceasta necesitate de continuare a lucrarilor la Canalul Siret-Baragan anul acesta”, a declarat Stefanescu.
Reamintim ca problema canalului Siret-Baragan a fost amplu dezbatuta si pe vremea lui Nicolae Ceausescu care era impotriva unei legaturi hidrotehnice intre Siret si Ialomita, preferand varianta mai scumpa a unei legaturi navigabile de la Bucuresti, pe valea Argesului, care sa fie ulterior prelungita cu navigabilizarea Argesului pana in zona Pitesti. Mai mult decat atat, dupa revolutie nu a existat nici o campanie electorala, in care candidatii locali sa nu promita finalizarea acestui proiect.

Distribuie postarea
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată.