• Contact
joi, 11, septembrie 2025
No Result
View All Result
ProBraila
28 °c
Ro
29 ° S
29 ° D
  • Actualitate
  • Politica
  • Administratie
  • Sport
  • Cultura
  • Economie
  • Interviuri
  • Social
  • Actualitate
  • Politica
  • Administratie
  • Sport
  • Cultura
  • Economie
  • Interviuri
  • Social
No Result
View All Result
ProBraila
Home Social

Brăila Mall lansează alături de World Vision campania Empty Classroom: Un început de an școlar cu cărți și rechizite noi pentru copiii din comunitățile vulnerabile

09/09/2021
in Social
Timp de citire:3 mins read
A A
0
Brăila Mall lansează alături de World Vision campania Empty Classroom: Un început de an școlar cu cărți și rechizite noi pentru copiii din comunitățile vulnerabile
0
Distribuiri
93
Vizualizări
Share on FacebookShare on TwitterShare on Whatsapp

Pregătirile pentru un nou an școlar sunt în toi, însă statisticile trag un semnal de alarmă. Pentru copiii din mediile defavorizate din România, accesul la rechizite este precar: 4 din 10[1] părinți din aceste comunități nu își permit să achiziționeze total sau parțial cărți, manuale sau rechizite pentru copiii lor, iar pandemia le-a adâncit și mai tare dificultățile de zi cu zi.

Cum arată începutul de an școlar în mediile defavorizate?

ArticoleSimilare

Înfrângere pentru Dunărea Brăila în deplasarea de la CSM București

Ziua Pompierilor din România sărbătorită la ISU Dunărea Brăila

Sportivii Urban Warrior Gym – pregătire intensă și participare la stagiul internațional Senshi din Bulgaria

Conform celor mai recente statistici World Vision, 25% dintre copii nu au acces întotdeauna la rechizitele de care au nevoie la școală. În 2020, 4 din 10 părinți nu au mai cumpărat rechizitele și cărțile necesare pentru copii, pentru a face economii. Rata a crescut aproape dublu față de 2018, când 21% dintre părinți spuneau că au cumpărat mai puține cărți copiilor lor. De asemenea, dacă în 2018, 84% dintre respondenți afirmau că au întotdeauna suficiente cărţi și rechizite pentru școală, în 2020 procentul a scăzut la 74%.

Cum se umple o sală de clasă goală?

Pentru a veni în întâmpinarea acestei situații, Brăila Mall alături de World Vision România lansează Empty Classroom, o campanie de strângere de cărți și rechizite noi. Proiectul este susținut de Decathlon Brăila, Inspectoratul de Poliție al Județului Brăila, dar și de Muzeul Brăilei „Carol I” care va dona o serie de cărți.

Toți cei ce doresc să doneze cărți (noi sau second-hand) sau rechizite (noi) sunt așteptați în fiecare zi a săptămânii în centrul comercial, în spațiul special amenajat cu o cutie de colectare supra-dimensionată, în zona Biroului de Informații. Pe 8 septembrie, vizitatorii Brăila Mall se pot bucura, începând cu ora 17.00, de un mini recital de vioară și pian organizat cu ajutorul Muzeului. Copii talentați îi vor încânta pe cei care trec pragul centrului comercial, iar oamenii care aleg să doneze vor primi în semn de mulțumire o mică surpriză.

„Credem că accesul la cărți este un drept pe care fiecare copil ar trebui să îl aibă, pentru a-și putea desăvârși potențialul și pentru a-și putea imagina și construi un viitor mai bun. Brăila Mall, alături de partenerii noștri World Vision România, și susținătorii campaniei Muzeul Brăilei „Carol I” și Decathlon Brăila, își dorește să contribuie activ pentru a veni în ajutorul celor mici. De aceea am lansat campania Empty Classroom, unde îi invităm pe toți cei care vor să fie parte din acest demers să doneze cărți și rechizite“, declară reprezentanții centrului comercial.


„Am întâlnit odată un băiețel, într-o familie foarte săracă, cu 7 copii, la care mergeam cu mesajul că este esențial să citească, să învețe, să meargă la școală. La început i-am dus cărți, dar ulterior am primit mesajul de la colega mea din comunitate: <<doamna a venit, mi-a dat o carte, mi-a plăcut, dar eu am terminat cartea aceea. Și ce fac mai departe?>>. Pentru aceşti copii, cărţile, educaţia reprezintă cu adevărat singura şansă. Ne bucurăm enorm că alături de parteneri responsabili precum NEPI Rockcastle reuşim să aducem speranţă în vieţile acestor copii. Împreună putem cu adevărat schimba generaţii”, a declarat Mihaela Nabăr, director executiv World Vision România.

Proiectul face parte dintr-un parteneriat mai amplu al NEPI Rockcastle și al asociației, care are drept obiectiv sprijinirea a peste 5000 de copii din comunitățile vulnerabile din București, Ilfov, Constanța, Ialomița, Satu Mare, Piatra-Neamţ, Mureş, Sibiu, Brăila, Galaţi, Timiș, Dolj, Gorj, Vâlcea, Cluj.

Campania se va derula în perioada 6 – 26 septembrie și va avea loc în 10 din mall-urile NEPI Rockcastle din țară: Mega Mall București, Promenada Sibiu, Shopping City Timișoara, City Park Mall Constanta, Brăila Mall, Shopping City Galați, Shopping City Târgu-Jiu, Shopping City Piatra Neamț, Shopping City Satu Mare, Shopping City Târgu Mureș.

Etichete: braila mallbrailenieleviinceput an scolarpro brailaprobrailastiri brailaziare braila
ShareTweetSend
No Result
View All Result

Articole recente

  • Înfrângere pentru Dunărea Brăila în deplasarea de la CSM București 10/09/2025
  • Ziua Pompierilor din România sărbătorită la ISU Dunărea Brăila 10/09/2025
  • Sportivii Urban Warrior Gym – pregătire intensă și participare la stagiul internațional Senshi din Bulgaria 10/09/2025
  • Altercație între un elev și un profesor în curtea Liceului Teoretic „Mircea Eliade” Galaţi 10/09/2025
  • Campanie județeană de prevenire a violenței domestice 10/09/2025
  • Protest al sindicaliștilor brăileni în fața Prefecturii 10/09/2025
  • Termeni si conditii
  • Politică de confidențialitate
  • Politica cookies
  • Setări GDPR
  • Contact
Telefon: +40 788 760 194

© Probr.ro 2022. Created by IMCreative.ro.

Setări GDPR
Pentru a oferi cea mai bună experiență, folosim tehnologii, cum ar fi cookie-uri, pentru a stoca și/sau accesa informațiile despre dispozitive. Consimțământul pentru aceste tehnologii ne permite să procesăm date, cum ar fi comportamentul de navigare sau ID-uri unice pe acest site. Dacă nu îți dai consimțământul sau îți retragi consimțământul dat poate avea afecte negative asupra unor anumite funcționalități și funcții.
Funcționale Mereu activ
Stocarea tehnică sau accesul este strict necesară în scopul legitim de a permite utilizarea unui anumit serviciu cerut în mod explicit de către un abonat sau un utilizator sau în scopul exclusiv de a executa transmiterea unei comunicări printr-o rețea de comunicații electronice.
Preferințe
Stocarea tehnică sau accesul este necesară în scop legitim pentru stocarea preferințelor care nu sunt cerute de abonat sau utilizator.
Statistici
Stocarea tehnică sau accesul care sunt utilizate exclusiv în scopuri statistice. Stocarea tehnică sau accesul care sunt utilizate exclusiv în scopuri statistice anonime. Fără o citație, conformitatea voluntară din partea Furnizorului tău de servicii de internet sau înregistrările suplimentare de la o terță parte, informațiile stocate sau preluate numai în acest scop nu pot fi utilizate de obicei pentru a te identifica.
Marketing
Stocarea tehnică sau accesul este necesară pentru a crea profiluri de utilizator la care trimitem publicitate sau pentru a urmări utilizatorul pe un site web sau pe mai multe site-uri web în scopuri de marketing similare.
Administrează opțiunile Administrează serviciile Administrează vânzătorii {vendor_count} Citește mai multe despre aceste scopuri
Vezi preferințele
{title} {title} {title}
No Result
View All Result
  • Actualitate
  • Politica
  • Administratie
  • Sport
  • Cultura
  • Economie
  • Interviuri
  • Social

© Probr.ro 2022. Created by IMCreative.ro.

Go to mobile version