Peste 2.000 de locuri de muncă în Grecia, Cipru şi Marea Britanie vor fi disponibile, între 27 martie şi 13 aprilie, la Târgul de cariere în turism. Târgul va fi organizat în Bucureşti şi alte 19 oraşe, printre care şi Brăila. Salariile oferite sunt de până la 1.500 de lire pe lună.
Interviurile de selecţie vor avea loc în Capitală şi în Buzău, Galaţi, Brăila, Bacău, Piatra Neamţ, Suceava, Botoşani, Vaslui, Iaşi, Sfântu Gheorghe, Miercurea Ciuc, Alba Iulia, Hunedoara, Târgu Mureş, Sibiu, Râmnicu Vâlcea, Târgu Jiu, Târgovişte şi Piteşti.
Cei care vor fi selectaţi la târgul de cariere vor putea să lucreze în hoteluri de 4 şi 5 stele din Grecia, Cipru şi Marea Britanie. Sunt disponibile posturi entry şi middle level, în aproape toate departamentele din cadrul unui hotel.
Departamente:
– front office (recepţioner de hotel, asistent recepţie, bell boy);
– housekeeping (cameristă, personal curăţenie);
– food & beverage (restaurant, servire, bar, bucătărie);
– spa;
– entertainment;
– mentenanţă.
Potrivit comunicatului expediat de organizatori:
În privinţa salariilor, tinerii care vor fi angajaţi în Grecia sau Cipru vor putea câştiga între 450 şi 600 euro net/lună, cazarea şi cele trei mese pe zi fiind asigurate gratuit de către angajatori. În Marea Britanie, salariile pornesc de la 6,31 lire brut/oră (echivalentul a 7,6 euro/oră), ceea ce înseamnă un câştig lunar între 1.000 şi 1.500 de lire brut/lună.
Organizatorii Târgului de cariere spun că tinerii nu trebuie să aibă experienţă în domeniul hotelier, deoarece în Grecia sau Cipru, de pildă, aceştia pot parcurge un program complet de training pentru dezvoltarea profesională şi personală.
Suzanne Nuridsany, general manager IcepWorld Group:
Suntem în căutarea unor tineri dornici să înceapă cariera în domeniul hotelier, dornici să înveţe, care au o atitudine pozitivă şi cunosc limba engleză cel puţin la nivel conversaţional.
Tinerii interesaţi să participe la Târgul de cariere în turism trebuie să se înregistreze online la www.happysummer.ro/apply şi să se prezinte la eveniment cu un CV.