
Serviciul de Utilitate Publică de Administrare şi Gospodărire Locală Brăila organizează concurs pentru ocuparea pe perioada nedeterminată a pentru 16 funcții contractuale de execuție, vacante.
SUPAGL Brăila va organiza concurs la sfârșitul lunii iunie și începutul lunii iulie, pentru ocuparea a 16 posturi vacante, după cum urmează:
- şef serviciu (S), grad II – Serviciul Reparaţii Drumuri;
- tehnician, M IA în cadrul Serviciului Reparaţii Drumuri;
- muncitor calificat , treapta I (5 posturi) în cadrul Serviciului Reparaţii Drumuri;
- mecanic utilaj (2 posturi) în cadrul Serviciului Reparaţii Drumuri;
- auditor intern (S), grad I în cadrul Oficiului Audit Intern;
- inspector de specialitate (S), grad I în cadrul Oficiului Resurse Umane Salarizare;
- muncitor calificat, treapta I (4 posturi) în cadrul Serviciului Salubrizare, D.D.D. şi Protecţia Mediului, Compartiment Dezinsecţie, Dezinfecţie, Deratizare;
- tehnician (M), treapta IA – cu atribuţii în Serviciul Public de Administrare a Parcărilor, în cadrul Serviciului Activităţi Domeniul Public .
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
- 22 iunie 2017, ora 16.00 – data limită pentru depunerea dosarelor;
- 30 iunie 2017, ora 09.00 – proba practică;
- 04 iulie 2017, ora 09.00 – proba scrisă;
- 06 iulie 2017, ora 09.00 – proba interviu.
Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:
a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exercițiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:
- şef Serviciu Reparaţii drumuri:
- studii superioare tehnice de lungă durată în domeniul căi ferate drumuri şi poduri sau construcţii civile absolvite cu diplomă de licenţă;
- vechime în specialitatea studiilor absolvite minimum 3 ani;
- disponibilitate de lucru în teren;
- rezistenţă la stres şi activitate îndelungată;
- cunoştinţe operare PC: nivel mediu.
- tehnician în cadrul Serviciului Reparaţii Drumuri:
- studii postliceale de tehnician constructor;
- vechime în specialitatea studiilor absolvite minimum 3 ani;
- disponibilitate de lucru în teren;
- rezistenţă la stres şi activitate îndelungată;
- muncitor calificat în cadrul Serviciului Reparaţii Drumuri:
- studii generale/medii;
- certificat de calificare pavator/asfaltator sau similar acestei activităţi;
- vechime în specialitate minimum 1 an;
- rezistenţă la stres şi activitate îndelungată;
- disponibilitate de lucru în teren;
- mecanic utilaj în cadrul Serviciului Reparaţii Drumuri:
- studii generale/medii;
- permis conducere categoria B, C, E;
- certificat de competenţe profesionale de maşinist la maşini pentru terasamente;
- vechime în specialitate minimum 1 an;
- rezistenţă la stres şi activitate îndelungată;
- disponibilitate de lucru în teren;
- auditor intern în cadrul Oficiului Audit Intern:
- studii superioare de lungă durată în ştiinţe economice, ştiinţe administrative sau juridice absolvite cu diplomă de licenţă;
- să deţină diplomă de absolvire studii postuniversitare/master în audit intern în instituţii publice;
- cursuri de perfecţionare în tehnici de auditare a instituţiilor publice;
- vechime în specialitatea studiilor absolvite minimum 5 ani;
- rezistenţă la stres şi activitate îndelungată;
- cunoştinţe operare PC: nivel mediu.
- inspector de specialitate în cadrul Oficiului Resurse Umane Salarizare:
- studii superioare în domeniul economic sau juridic absolvite cu diplomă de licenţă;
- certificat absolvire curs de inspector resurse umane;
- vechime în specialitatea studiilor absolvite: minimum 2 ani;
- vechime în activitatea de resurse umane: minimum 2 ani;
- cunoştinţe operare REVISAL;
- rezistenţă la stres şi activitate îndelungată;
- cunoştinţe operare PC: nivel mediu.
- muncitor calificat în cadrul Serviciului Salubrizare, D.D.D. şi Protecţia Mediului, Compartiment D.D.D:
- studii liceale cu diplomă de bacalaureat;
- vechime în muncă minimum 2 ani; rezistenţă la stres şi activitate îndelungată;
- apt pentru manipulare substanţe toxice (periculoase);
- disponibilitate de lucru în teren;
- tehnician în cadrul Serviciului Activităţi Domeniul Public cu atribuţii în serviciul public de administrare a parcărilor:
- studii medii cu diplomă de bacalaureat în domeniul tehnic;
- vechime în muncă minimum 3 ani;
- permis conducere categoria B, C, E, cu atestat transport persoane şi marfă;
- rezistenţă la stres şi activitate îndelungată;
- disponibilitate de lucru în teren.
Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:
- cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
- copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
- copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
- carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
- cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
- adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
- curriculum vitae.
Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.
În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.
Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.
Relații suplimentare se obțin la sediul Serviciului de Utilitate Publică de Administrare şi Gospodărire Locală Brăila, str. Mărăşeşti nr. 39, telefon 0239/611.682.