• Contact
marți, 17, iunie 2025
No Result
View All Result
ProBraila
28 °c
Ro
29 ° S
29 ° D
  • Actualitate
  • Politica
  • Administratie
  • Sport
  • Cultura
  • Economie
  • Interviuri
  • Social
  • Actualitate
  • Politica
  • Administratie
  • Sport
  • Cultura
  • Economie
  • Interviuri
  • Social
No Result
View All Result
ProBraila
Home Administratie

Construcția podului suspendat dintre Brăila și Tulcea, aproape de faza de licitație

19/04/2017
in Administratie
Timp de citire:2 mins read
A A
0
Construcția podului suspendat dintre Brăila și Tulcea, aproape de faza de licitație

Construcția podului suspendat dintre Brăila și Tulcea, aproape de faza de licitație

0
Distribuiri
2
Vizualizări
Share on FacebookShare on TwitterShare on Whatsapp
Construcția podului suspendat dintre Brăila și Tulcea, aproape de faza de licitație
Construcția podului suspendat dintre Brăila și Tulcea, aproape de faza de licitație

Compania Națională de Administrare a Infracțiunii Rutiere a transmis Agenției Naționale pentru Achiziții Publice, Documentația de Atribuire pentru execuția unui Proiect care cuprinde Podul suspendat peste Dunăre, în zona Brăila. După obținerea validării, CNAIR urmează să publice Anunțul de Participare pentru lansarea licitației publice.

Lungimea totală a Proiectului este de 23,413 km și cuprinde două secțiuni: drumul principal Brăila — Jijila, cu o lungime 19,095 km și drumul de legătură cu DN22 Smârdan — Macin, în lungime de 4,328 km.

ArticoleSimilare

Siguranță rutieră pentru pietoni și bicicliști

La Muzeul Umorului se sărbătorește 35 de ani de la înființarea Uniunii Epigramiștilor din România

Intervenții ale pompierilor brăileni pentru stingerea a 4 incendii

Podul suspendat peste Dunăre, structura principală din cadrul Proiectului, va avea o lungime de 1.974,30 de metri, din care 1.120 metri reprezintă deschiderea centrală. La aceasta se adaugă două deschideri laterale de 489,65 metri, pe malul dinspre Brăila și 364,65 metri pe malul dinspre Tulcea.

Gabaritul pe verticală al podului suspendat va fi de cel puțin 38 m de la nivelul maxim de inundație al Dunării, astfel încât să fie îndeplinite criteriile de navigație fluvială. Conform studiului de fezabilitate, valoarea totală a investiției depășește două miliarde de lei, fără TVA.

Podul suspendat va fi poziționat între km 4+596,10 și km 6+570,52 pe drumul principal Brăila-Jijila, respectiv la km 165+800 pe fluviul Dunărea (kilometraj pe Dunăre, măsurat de la Sulina).

De o parte și de alta vor fi construite două viaducte de acces în lungime de câte 110 metri,  care se vor adăuga lungimii podului suspendat.

Lățimea totală a podului va fi de 31,70 metri. Calea pe pod va avea 22,00 metri și va fi alcătuită din 4 benzi de circulație de câte 3,50 m lățime fiecare, 4 benzi de încadrare de câte 0,5 m lățime, două acostamente de 1,50 m lățime și o zonă mediană cu lățimea de 3,00 m. La acestea se adaugă, de o parte și de alta, 2 benzi adiționale pentru trafic pietonal, biciclete și întreținere, trotuarele având de câte 2,80 m fiecare.

Sistemul de suspendare cuprinde un cablu principal și tiranti verticali de legătura între tablier și cablul principal, iar blocurile de ancorare sunt integrate în teren și sunt localizate în afara digurilor Dunării.

Podul suspendat peste Dunăre este cuprins în Master Planul General de Transport al României și face parte din categoria proiectelor de tip ITI (Investiții Teritoriale Integrate), finanțabile din POIM 2014 — 2020, Axa Prioritara 2 ”Dezvoltarea unui sistem de transport multimodal, de calitate, durabil și eficient”.

Drumul principal Braila — Jijila va avea o lungime de 19,095 Km și va fi prevăzut cu două benzi de circulație pe sens, benzi de încadrare, acostamente, zona mediana și zona de parapete.

Pe tronsonul cuprins între km 4+486,10 și km 6+680,30, unde drumul traversează fluviul Dunărea, se vor construi două viaducte de acces în lungime de câte 110,00 metri fiecare.

Traseul include o ramificație pe direcția Sud, până la intersecția cu drumul existent Smârdan — Măcin (DN22).

Drumul de legătură cu DN22 Smârdan — Măcin, cu o lungime de  4,328 km, va fi prevăzut cu o bandă de circulație pe sens. Drumul de legătură urmează să pornească de la  km 7+940 al drumului principal (Brăila—Jijila) și se va intersecta cu DN22 Smârdan-Măcin.

Etichete: aproape de faza de licitațiebrailabraileniCompania Națională de Administrare a Infracțiunii RutiereConstrucția podului suspendat dintre Brăila și Tulceadigurilor Dunăriidrumul principal Brăila-Jijilafluviul DunareaMaster Planul General de Transport al Românieipro brailaprobrailaSmârdan-Măcinstiristiri brailastiri braila onlinestiri online brailastiri online din brailastudiului de fezabilitateUn vis de zeci de ani ar putea deveni realitatevaloarea totală a investițieiziare braila
ShareTweetSend
No Result
View All Result

Articole recente

  • Siguranță rutieră pentru pietoni și bicicliști 17/06/2025
  • La Muzeul Umorului se sărbătorește 35 de ani de la înființarea Uniunii Epigramiștilor din România 17/06/2025
  • Intervenții ale pompierilor brăileni pentru stingerea a 4 incendii 17/06/2025
  • Miercuri se întrerupe apa în localitatea Lacu Sărat 16/06/2025
  • Reținut de polițiști și cercetat sub control judiciar pentru încălcarea ordinului de protecție 16/06/2025
  • Filarmonica „Lyra – George Cavadia” vă invită la Holograf simfonic 16/06/2025
  • Termeni si conditii
  • Politică de confidențialitate
  • Politica cookies
  • Setări GDPR
  • Contact
Telefon: +40 788 760 194

© Probr.ro 2022. Created by IMCreative.ro.

Setări GDPR
Pentru a oferi cea mai bună experiență, folosim tehnologii, cum ar fi cookie-uri, pentru a stoca și/sau accesa informațiile despre dispozitive. Consimțământul pentru aceste tehnologii ne permite să procesăm date, cum ar fi comportamentul de navigare sau ID-uri unice pe acest site. Dacă nu îți dai consimțământul sau îți retragi consimțământul dat poate avea afecte negative asupra unor anumite funcționalități și funcții.
Funcționale Mereu activ
Stocarea tehnică sau accesul este strict necesară în scopul legitim de a permite utilizarea unui anumit serviciu cerut în mod explicit de către un abonat sau un utilizator sau în scopul exclusiv de a executa transmiterea unei comunicări printr-o rețea de comunicații electronice.
Preferințe
Stocarea tehnică sau accesul este necesară în scop legitim pentru stocarea preferințelor care nu sunt cerute de abonat sau utilizator.
Statistici
Stocarea tehnică sau accesul care sunt utilizate exclusiv în scopuri statistice. Stocarea tehnică sau accesul care sunt utilizate exclusiv în scopuri statistice anonime. Fără o citație, conformitatea voluntară din partea Furnizorului tău de servicii de internet sau înregistrările suplimentare de la o terță parte, informațiile stocate sau preluate numai în acest scop nu pot fi utilizate de obicei pentru a te identifica.
Marketing
Stocarea tehnică sau accesul este necesară pentru a crea profiluri de utilizator la care trimitem publicitate sau pentru a urmări utilizatorul pe un site web sau pe mai multe site-uri web în scopuri de marketing similare.
Administrează opțiunile Administrează serviciile Administrează vânzătorii {vendor_count} Citește mai multe despre aceste scopuri
Vezi preferințele
{title} {title} {title}
No Result
View All Result
  • Actualitate
  • Politica
  • Administratie
  • Sport
  • Cultura
  • Economie
  • Interviuri
  • Social

© Probr.ro 2022. Created by IMCreative.ro.

Go to mobile version