• Contact
joi, 11, septembrie 2025
No Result
View All Result
ProBraila
28 °c
Ro
29 ° S
29 ° D
  • Actualitate
  • Politica
  • Administratie
  • Sport
  • Cultura
  • Economie
  • Interviuri
  • Social
  • Actualitate
  • Politica
  • Administratie
  • Sport
  • Cultura
  • Economie
  • Interviuri
  • Social
No Result
View All Result
ProBraila
Home Administratie

Este oficial, reabilitarea Caii Galati si a podului de la Brailita, a ajuns la final

11/08/2013
in Administratie
Timp de citire:2 mins read
A A
0
Este oficial, reabilitarea Caii Galati si a podului de la Brailita, a ajuns la final

Este oficial, reabilitarea Caii Galati si a podului de la Brailita, a ajuns la final

0
Distribuiri
1
Vizualizări
Share on FacebookShare on TwitterShare on Whatsapp
Este oficial, reabilitarea Caii Galati si a podului de la Brailita, a ajuns la final
Este oficial, reabilitarea Caii Galati si a podului de la Brailita, a ajuns la final

„Modernizarea si reabilitarea Caii Galati, pe tronsonul cuprins intre Bulevardul Dorobantilor si strada Mircea Malaieru colt cu strada Costache Negruzzi”, a ajuns la final. Valoarea totala a proiectului este in valoare de, 11.737.777 lei. Iuliana Neagu ne-a marturisit ca desi au aparut probleme neprevazute, privind de pilonii si structura de rezistentaa podului si s-a facut o noua licitatie, proiectul s-a finalizat si cu o economie de peste un milion de lei

In cadrul unei conferinte de presa sustinuta la sediul Directiei Strategii Programe Proiecte de Dezvoltare Relatii Internationale din Braila, primarul a anuntat finalizarea proiectului de „Modernizare si reabilitare a Caii Galati, pe tronsonul cuprins intre Bulevardul Dorobantilor si strada Mircea Malaieru colt cu strada Costache Negruzzi”.
[quote style=”1″] Stiti ca din punct de vedere a Caii Galati nu am avut probleme deosebite, in schimb au fost probleme la pod la Brailita, unde a trebuit sa refacem practic licitatia, avand in vedere ca ceea ce ni s-a spus initial despre pilonii podului nu a fost intocmai cu realitatea. A trebuit sa refacem practic tot sistemul de la pod, cu pilonii si partea de rezistenta, asta a insemnat o intarziere. Noi am fi dorit sa se finalizeze la sfarsitul anului trecut, dar am incheiat si am trecut pe pod undeva la sfarsitul lunii iulie. Din punct de vedere al podului, unii dintre dumneavoastra poate vor apuca sa mai vada reabilitare peste 50-60 de ani. Intamplator, finalizarea lucrarilor s-a facut la 60 de ani dupa ce s-a facut podul, a declarat primarul Aurel Simionescu[/quote]
Valoarea totala a proiectului este de 11.737.777 lei, cu peste un milion de lei mai putin decat valoarea totala contractata a proiectului. Iuliana Neagu, directorul executiv al Directiei Strategii Programe Proiecte de Dezvoltare Relatii Internationale din cadrul Unitatii Administrativ Teritoriale a municipiului Braila, a mentionat ca, in ciuda problemelor legate de pilonii si structura de rezistenta a podului, s-a reusit si realizarea unei economii: [quote style=”1″] Totusi, ar mai fi de completat ca in ciuda problemelor aparute in realizarea infrastructurii de la podul de la tramvaie, avem o economie in proiect de 1.223.326 lei, rezultata din procedura de achizitie publica a lucrarilor[/quote]

ArticoleSimilare

Înfrângere pentru Dunărea Brăila în deplasarea de la CSM București

Ziua Pompierilor din România sărbătorită la ISU Dunărea Brăila

Sportivii Urban Warrior Gym – pregătire intensă și participare la stagiul internațional Senshi din Bulgaria

Economiile rezultate din proiecte sunt folosite pentru realizarea altora

Primarul a spus ca toate aceste economii rezultate din proiectele deja finalizate sunt folosite pentru implementare unor noi proiecte, precum: Castelul de Apa, Spitalul Pantelimon dar si un nou proiect ce vizeaza realizarea unui inel modern de trafic in oras.
[quote style=”1″] Pe banii din POR, pe care i-am economisit facem alte proiecte cum este cel cu Spitalul Pantelimon, Castelul de Apa. Mai pregatim un nou proiect ce vizeaza Calea Galati de la Bulevardul Independentei pana la Bulevardul Dorobantilor.O sa schimbam si acolo linia de tramvai si tot ceea ce inseamna structura stradala, astfel incat, corelat cu ceea ce vem sa facem din piata Independentei pana in intersectia de la Bulevardul Independentei cu Calea Galati si care nu are linie de tramvai, sa reintregeasca un inel rutier, zic eu, care porneste din Bariera Calarasilor, merge pe Calea Calarasilor, Piata Traian, Calea Galati si ajunge in intersectia Dorobanti cu Calea Galati. Astfel o sa avem un inel modern de trafic in oras, pentru perioada care va fi undeva 2014 – 2015 , a mai spus edilul in incheiere[/quote]

Etichete: brailaCalea CalarasilorCalea Galatiintersectia de la Bulevardul Independentei cu Calea GalatiPiata Traianstiri brailastiri din brailastiri online din braila
ShareTweetSend
No Result
View All Result

Articole recente

  • Înfrângere pentru Dunărea Brăila în deplasarea de la CSM București 10/09/2025
  • Ziua Pompierilor din România sărbătorită la ISU Dunărea Brăila 10/09/2025
  • Sportivii Urban Warrior Gym – pregătire intensă și participare la stagiul internațional Senshi din Bulgaria 10/09/2025
  • Altercație între un elev și un profesor în curtea Liceului Teoretic „Mircea Eliade” Galaţi 10/09/2025
  • Campanie județeană de prevenire a violenței domestice 10/09/2025
  • Protest al sindicaliștilor brăileni în fața Prefecturii 10/09/2025
  • Termeni si conditii
  • Politică de confidențialitate
  • Politica cookies
  • Setări GDPR
  • Contact
Telefon: +40 788 760 194

© Probr.ro 2022. Created by IMCreative.ro.

Setări GDPR
Pentru a oferi cea mai bună experiență, folosim tehnologii, cum ar fi cookie-uri, pentru a stoca și/sau accesa informațiile despre dispozitive. Consimțământul pentru aceste tehnologii ne permite să procesăm date, cum ar fi comportamentul de navigare sau ID-uri unice pe acest site. Dacă nu îți dai consimțământul sau îți retragi consimțământul dat poate avea afecte negative asupra unor anumite funcționalități și funcții.
Funcționale Mereu activ
Stocarea tehnică sau accesul este strict necesară în scopul legitim de a permite utilizarea unui anumit serviciu cerut în mod explicit de către un abonat sau un utilizator sau în scopul exclusiv de a executa transmiterea unei comunicări printr-o rețea de comunicații electronice.
Preferințe
Stocarea tehnică sau accesul este necesară în scop legitim pentru stocarea preferințelor care nu sunt cerute de abonat sau utilizator.
Statistici
Stocarea tehnică sau accesul care sunt utilizate exclusiv în scopuri statistice. Stocarea tehnică sau accesul care sunt utilizate exclusiv în scopuri statistice anonime. Fără o citație, conformitatea voluntară din partea Furnizorului tău de servicii de internet sau înregistrările suplimentare de la o terță parte, informațiile stocate sau preluate numai în acest scop nu pot fi utilizate de obicei pentru a te identifica.
Marketing
Stocarea tehnică sau accesul este necesară pentru a crea profiluri de utilizator la care trimitem publicitate sau pentru a urmări utilizatorul pe un site web sau pe mai multe site-uri web în scopuri de marketing similare.
Administrează opțiunile Administrează serviciile Administrează vânzătorii {vendor_count} Citește mai multe despre aceste scopuri
Vezi preferințele
{title} {title} {title}
No Result
View All Result
  • Actualitate
  • Politica
  • Administratie
  • Sport
  • Cultura
  • Economie
  • Interviuri
  • Social

© Probr.ro 2022. Created by IMCreative.ro.

Go to mobile version