
Serviciul de Utilitate Publică de Administrare şi Gospodărire Locală Brăila organizează concurs pentru ocuparea pe perioada nedeterminată/determinată a 13 funcții contractuale, vacante sau temporar vacante.
SUPAGL Brăila scoate la concurs în perioada următoare 13 posturi vacante sau temporar vacante, după cum urmează:
- şef Serviciu reparaţii drumuri (S), grad II-1 post de conducere;
- inginer în cadrul Serviciului activităţi domeniul public (S), grad II – 1 post de execuţie;
- inspector de specialitate în cadrul Serviciului salubrizare, D.D.D. şi protecţia mediului (S), grad III – 2 posturi de execuţie;
- inginer în cadrul Serviciului salubrizare, D.D.D. şi protecţia mediului (S), grad I-2 posturi de execuţie;
- administrator adăpost câini în cadrul Serviciului gestionare câini fără stăpân (M), treapta profesională IA -1 post de execuţie;
- şef Serviciu financiar contabilitate (S), grad II -1 post de conducere;
- economist în cadrul Serviciului Financiar contabilitate (S), grad I – 1 post de execuţie (perioadă determinată);
- economist în cadrul Serviciului financiar contabilitate (S), debutant – 1 post de execuţie;
- şef Serviciu administrativ şi activităţi recreative (S), grad II cu atribuţii PSI -1 post de conducere;
- consilier juridic (S), grad I -1 post de execuţie;
- auditor intern în cadrul Oficiului Audit Intern (S), grad I -1 post de execuţie.
Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:
a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exercițiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:
- şef Serviciu reparaţii drumuri:
- studii superioare tehnice de lungă durată în domeniul Căi Ferate Drumuri şi Poduri sau Construcţii Civile absolvite cu diplomă de licenţă;
- vechime în specialitatea studiilor absolvite minimum 3 ani;
- disponibilitate de lucru în teren;
- rezistenţă la stres şi activitate îndelungată;
- cunoştinţe operare PC – nivel mediu;
- inginer în cadrul Serviciului activităţi domeniul public:
- studii superioare tehnice de lungă durată în domeniul construcţii sau mecanic absolvite cu diplomă de licenţă;
- vechime în specialitatea studiilor absolvite minimum 3 ani;
- disponibilitate de lucru în teren;
- rezistenţă la stres şi activitate îndelungată;
- cunoştinţe operare PC – nivel mediu;
- inspector de specialitate:
- studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă;
- vechime în muncă minimum 1 an;
- disponibilitate de lucru în teren -rezistenţă la stres şi activitate îndelungată;
- cunoştinţe operare PC – nivel mediu;
- inginer:
- studii superioare tehnice de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă;
- vechime în muncă minimum 3 ani;
- disponibilitate de lucru în teren -rezistenţă la stres şi activitate îndelungată;
- cunoştinţe operare PC – nivel mediu;
- administrator adăpost câini:
- studii medii liceale absolvite cu diplomă de bacalaureat;
- vechime în muncă de minimum 1 an;
- rezistenţă la stres şi activitate îndelungată;
- cunoştinţe operare PC – nivel mediu;
- şef Serviciu financiar contabilitate:
- studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă în domeniul ştiinţelor economice;
- vechime în specialitate minimum 5 ani;
- vechime în funcţie de conducere, minimum 2 ani;
- rezistenţă la stres şi activitate îndelungată;
- cunoştinţe operare PC – nivel mediu;
- economist:
- studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă în domeniul ştiinţelor economice;
- vechime în specialitate minimum 2 ani;
- rezistenţă la stres şi activitate îndelungată;
- cunoştinţe operare PC – nivel mediu;
- economist:
- studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă în domeniul ştiinţelor economice;
- rezistenţă la stres şi activitate îndelungată;
- cunoştinţe operare PC – nivel mediu;
- şef Serviciu administrativ şi activităţi recreative:
- studii superioare tehnice de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă;
- vechime în specialitatea studiilor absolvite minimum 5 ani;
- atestat/certificat responsabil prevenire şi stingerea incendiilor şi protecţie civilă;
- rezistenţă la stres şi activitate îndelungată;
- cunoştinţe operare PC – nivel mediu;
- consilier juridic:
- studii superioare juridice;
- vechime în specialitatea studiilor absolvite minimum 5 ani;
- rezistenţă la stres şi activitate îndelungată;
- cunoştinţe operare PC – nivel mediu;
- auditor intern în cadrul Oficiului audic intern:
- studii superioare de lungă durată în ştiinţe economice, ştiinţe administrative sau juridice absolvite cu diplomă de licenţă;
- să deţină diplomă de absolvire studii post universitare/master în audit intern în instituţiile publice;
- curs de perfecţionare în tehnici de auditare a instituţiilor publice;
- vechime în specialitatea studiilor absolvite minimum 5 ani;
- rezistenţă la stres şi activitate îndelungată;
- cunoştinţe operare PC – nivel mediu.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
- 21 iulie 2017, ora 14.00 – data limită pentru depunerea dosarelor;
- 28 iulie 2017, ora 11.00 – proba practică;
- 02 august 2017, ora 13.00 – proba scrisă;
- 07 august 2017, ora 13.00 – proba interviu.
Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:
- cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
- copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
- copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
- carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
- cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
- adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
- curriculum vitae.
Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.
În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.
Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.
Relații suplimentare se obțin la sediul Serviciului de Utilitate Publică de Administrare şi Gospodărire Locală Brăila, str. Mărăşeşti nr. 39, telefon 0239/611.682.