• Contact
luni, 16, iunie 2025
No Result
View All Result
ProBraila
28 °c
Ro
29 ° S
29 ° D
  • Actualitate
  • Politica
  • Administratie
  • Sport
  • Cultura
  • Economie
  • Interviuri
  • Social
  • Actualitate
  • Politica
  • Administratie
  • Sport
  • Cultura
  • Economie
  • Interviuri
  • Social
No Result
View All Result
ProBraila
Home Social

SUPAGL Braila scoate la concurs 13 posturi vacante

08/07/2017
in Social
Timp de citire:6 mins read
A A
0
SUPAGL Braila scoate la concurs 13 posturi vacante

SUPAGL Braila scoate la concurs 13 posturi vacante

0
Distribuiri
5
Vizualizări
Share on FacebookShare on TwitterShare on Whatsapp
SUPAGL Braila scoate la concurs 13 posturi vacante
SUPAGL Braila scoate la concurs 13 posturi vacante

Serviciul de Utilitate Publică de Administrare şi Gospodărire Locală Brăila organizează concurs pentru ocuparea pe perioada nedeterminată/determinată a 13 funcții contractuale, vacante sau temporar vacante.

SUPAGL Brăila scoate la concurs în perioada următoare 13 posturi vacante sau temporar vacante, după cum urmează:

ArticoleSimilare

Locuri de muncă vacante în județul Brăila

Locuri de muncă vacante la data de 3 octombrie 2018

16 posturi scoase la concurs de SUPAGL Braila

  1. şef Serviciu reparaţii drumuri (S), grad II-1 post de conducere;
  2. inginer în cadrul Serviciului activităţi domeniul public (S), grad II – 1 post de execuţie;
  3. inspector de specialitate în cadrul Serviciului salubrizare, D.D.D. şi protecţia mediului (S), grad III – 2 posturi de execuţie;
  4. inginer în cadrul Serviciului salubrizare, D.D.D. şi protecţia mediului (S), grad I-2 posturi de execuţie;
  5. administrator adăpost câini în cadrul Serviciului gestionare câini fără stăpân (M), treapta profesională IA -1 post de execuţie;
  6. şef Serviciu financiar contabilitate (S), grad II -1 post de conducere;
  7. economist în cadrul Serviciului Financiar contabilitate (S), grad I – 1 post de execuţie (perioadă determinată);
  8. economist în cadrul Serviciului financiar contabilitate (S), debutant – 1 post de execuţie;
  9. şef Serviciu administrativ şi activităţi recreative (S), grad II cu atribuţii PSI -1 post de conducere;
  10. consilier juridic (S), grad I -1 post de execuţie;
  11. auditor intern în cadrul Oficiului Audit Intern (S), grad I -1 post de execuţie.

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:

a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;

b) cunoaște limba română, scris și vorbit;

c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;

d) are capacitate deplină de exercițiu;

e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;

f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;

g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • şef Serviciu reparaţii drumuri:
    • studii superioare tehnice de lungă durată în domeniul Căi Ferate Drumuri şi Poduri sau Construcţii Civile absolvite cu diplomă de licenţă;
    • vechime în specialitatea studiilor absolvite minimum 3 ani;
    • disponibilitate de lucru în teren;
    • rezistenţă la stres şi activitate îndelungată;
    • cunoştinţe operare PC – nivel mediu;
  • inginer în cadrul Serviciului activităţi domeniul public:
    • studii superioare tehnice de lungă durată în domeniul construcţii sau mecanic absolvite cu diplomă de licenţă;
    • vechime în specialitatea studiilor absolvite minimum 3 ani;
    • disponibilitate de lucru în teren;
    • rezistenţă la stres şi activitate îndelungată;
    • cunoştinţe operare PC – nivel mediu;
  • inspector de specialitate:
    • studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă;
    • vechime în muncă minimum 1 an;
    • disponibilitate de lucru în teren -rezistenţă la stres şi activitate îndelungată;
    • cunoştinţe operare PC – nivel mediu;
  • inginer:
    • studii superioare tehnice de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă;
    • vechime în muncă minimum 3 ani;
    • disponibilitate de lucru în teren -rezistenţă la stres şi activitate îndelungată;
    • cunoştinţe operare PC – nivel mediu;
  • administrator adăpost câini:
    • studii medii liceale absolvite cu diplomă de bacalaureat;
    • vechime în muncă de minimum 1 an;
    • rezistenţă la stres şi activitate îndelungată;
    • cunoştinţe operare PC – nivel mediu;
  • şef Serviciu financiar contabilitate:
    • studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă în domeniul ştiinţelor economice;
    • vechime în specialitate minimum 5 ani;
    • vechime în funcţie de conducere, minimum 2 ani;
    • rezistenţă la stres şi activitate îndelungată;
    • cunoştinţe operare PC – nivel mediu;
  • economist:
    • studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă în domeniul ştiinţelor economice;
    • vechime în specialitate minimum 2 ani;
    • rezistenţă la stres şi activitate îndelungată;
    • cunoştinţe operare PC – nivel mediu;
  • economist:
    • studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă în domeniul ştiinţelor economice;
    • rezistenţă la stres şi activitate îndelungată;
    • cunoştinţe operare PC – nivel mediu;
  • şef Serviciu administrativ şi activităţi recreative:
    • studii superioare tehnice de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă;
    • vechime în specialitatea studiilor absolvite minimum 5 ani;
    • atestat/certificat responsabil prevenire şi stingerea incendiilor şi protecţie civilă;
    • rezistenţă la stres şi activitate îndelungată;
    • cunoştinţe operare PC – nivel mediu;
  • consilier juridic:
    • studii superioare juridice;
    • vechime în specialitatea studiilor absolvite minimum 5 ani;
    • rezistenţă la stres şi activitate îndelungată;
    • cunoştinţe operare PC – nivel mediu;
  • auditor intern în cadrul Oficiului audic intern:
    • studii superioare de lungă durată în ştiinţe economice, ştiinţe administrative sau juridice absolvite cu diplomă de licenţă;
    • să deţină diplomă de absolvire studii post universitare/master în audit intern în instituţiile publice;
    • curs de perfecţionare în tehnici de auditare a instituţiilor publice;
    • vechime în specialitatea studiilor absolvite minimum 5 ani;
    • rezistenţă la stres şi activitate îndelungată;
    • cunoştinţe operare PC – nivel mediu.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 21 iulie 2017, ora 14.00 – data limită pentru depunerea dosarelor;
  • 28 iulie 2017, ora 11.00 – proba practică;
  • 02 august 2017, ora 13.00 – proba scrisă;
  • 07 august 2017, ora 13.00 – proba interviu.

Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:

  1. cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
  2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  3. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
  4. carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
  5. cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
  6. adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
  7. curriculum vitae.

Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.

În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.

Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.

Relații suplimentare se obțin la sediul Serviciului de Utilitate Publică de Administrare şi Gospodărire Locală Brăila, str. Mărăşeşti nr. 39, telefon 0239/611.682.

Etichete: administrator adăpost câiniauditor internD.D.D. şi Protecţia Mediuluieconomistinginer în cadrul Serviciului salubrizareinspector de specialitateServiciului de Utilitate Publică de Administrare şi Gospodărire Locală BrăilaSUPAGL Braila scoate la concurs 13 posturi vacante
ShareTweetSend
No Result
View All Result

Articole recente

  • Filarmonica „Lyra – George Cavadia” vă invită la Holograf simfonic 16/06/2025
  • Romgal Romanu și Viitorul Cireșu campioanele celor două serii ale Ligii a 5-a 16/06/2025
  • Corul Mixt „TRISON” al Școlii Populare de Arte și Meserii „Vespasian Lungu” din Brăila – ambasador al muzicii corale românești la Festivalul Internațional de Muzică Corală „Chernomorski zvutsi” – Balchik, Bulgaria 16/06/2025
  • AJPIS Brăila a virat banii pentru 17.924 de beneficiari 16/06/2025
  • Partidul Verde filiala Brăila și-a reconfirmat conducerea 16/06/2025
  • Vitezomanii și conducătorii de vehicule sub influența alcoolului în vizorul polițiștilor de la Serviciul Rutier 16/06/2025
  • Termeni si conditii
  • Politică de confidențialitate
  • Politica cookies
  • Setări GDPR
  • Contact
Telefon: +40 788 760 194

© Probr.ro 2022. Created by IMCreative.ro.

Setări GDPR
Pentru a oferi cea mai bună experiență, folosim tehnologii, cum ar fi cookie-uri, pentru a stoca și/sau accesa informațiile despre dispozitive. Consimțământul pentru aceste tehnologii ne permite să procesăm date, cum ar fi comportamentul de navigare sau ID-uri unice pe acest site. Dacă nu îți dai consimțământul sau îți retragi consimțământul dat poate avea afecte negative asupra unor anumite funcționalități și funcții.
Funcționale Mereu activ
Stocarea tehnică sau accesul este strict necesară în scopul legitim de a permite utilizarea unui anumit serviciu cerut în mod explicit de către un abonat sau un utilizator sau în scopul exclusiv de a executa transmiterea unei comunicări printr-o rețea de comunicații electronice.
Preferințe
Stocarea tehnică sau accesul este necesară în scop legitim pentru stocarea preferințelor care nu sunt cerute de abonat sau utilizator.
Statistici
Stocarea tehnică sau accesul care sunt utilizate exclusiv în scopuri statistice. Stocarea tehnică sau accesul care sunt utilizate exclusiv în scopuri statistice anonime. Fără o citație, conformitatea voluntară din partea Furnizorului tău de servicii de internet sau înregistrările suplimentare de la o terță parte, informațiile stocate sau preluate numai în acest scop nu pot fi utilizate de obicei pentru a te identifica.
Marketing
Stocarea tehnică sau accesul este necesară pentru a crea profiluri de utilizator la care trimitem publicitate sau pentru a urmări utilizatorul pe un site web sau pe mai multe site-uri web în scopuri de marketing similare.
Administrează opțiunile Administrează serviciile Administrează vânzătorii {vendor_count} Citește mai multe despre aceste scopuri
Vezi preferințele
{title} {title} {title}
No Result
View All Result
  • Actualitate
  • Politica
  • Administratie
  • Sport
  • Cultura
  • Economie
  • Interviuri
  • Social

© Probr.ro 2022. Created by IMCreative.ro.

Go to mobile version