• Contact
marți, 17, iunie 2025
No Result
View All Result
ProBraila
28 °c
Ro
29 ° S
29 ° D
  • Actualitate
  • Politica
  • Administratie
  • Sport
  • Cultura
  • Economie
  • Interviuri
  • Social
  • Actualitate
  • Politica
  • Administratie
  • Sport
  • Cultura
  • Economie
  • Interviuri
  • Social
No Result
View All Result
ProBraila
Home ProBr

Nemultumuri privind viteza conexiunii de internet

15/07/2013
in ProBr
Timp de citire:2 mins read
A A
0
Nemultumuri privind viteza conexiunii de internet

Nemultumuri privind viteza conexiunii de internet

0
Distribuiri
0
Vizualizări
Share on FacebookShare on TwitterShare on Whatsapp
Nemultumuri privind viteza conexiunii de internet
Nemultumuri privind viteza conexiunii de internet

Conform celui mai recent sondaj la nivelul UE privind modul in care europenii folosesc internetul, criteriul principal al utilizatorilor de internet se contureaza a fi viteza de acces la internet. Aproape jumatate (45 %) din gospodariile europene si-ar moderniza abonamentul de internet sau ar schimba furnizorul pentru a avea o viteza in banda larga mai mare, criteriu care ajunge din urma pretul in cursa celor mai importanti factori in alegerea serviciilor de internet.

Neelie Kroes, vicepresedinta a Comisiei Europene, a declarat: [quote style=”1″] Consumatorii vor din ce in ce mai mult ca internetul sa fi suficient de rapid, de exemplu pentru a urmari materiale video. Pentru cei care desfasoara o afacere la domiciliu, viteza este, de asemenea, o chestiune de competitivitate. In prezent, consumatorii sunt atenti atat la viteza, cat si la pret atunci cand isi aleg furnizorul[/quote]
De asemenea, sondajul a relevat ca peste jumatate (54%) din gospodarii isi limiteaza apelurile de telefonie mobila, nationale si internationale, din motive legate de costuri. Dna Kroes a declarat: [quote style=”1″] Suntem in era telefoanelor inteligente, in care serviciile mobile de inalta calitate sunt o parte esentiala a vietii de zi cu zi. Nu este acceptabil ca jumatate din populatie sa isi limiteze apelurile telefonice din cauza costurilor si este inacceptabil ca lipsa unei piete unice conectate sa incurajeze aceste limitari[/quote]

ArticoleSimilare

Miercuri se întrerupe apa în localitatea Lacu Sărat

Reținut de polițiști și cercetat sub control judiciar pentru încălcarea ordinului de protecție

Filarmonica „Lyra – George Cavadia” vă invită la Holograf simfonic

Cu toate acestea, sondajul din 2013 a relevat o scadere de 11 % (de la 60 % la 49 %) a numarului de persoane preocupate de costul apelurilor in alte retele decat propriile lor retele nationale. Acest lucru arata clar ca eforturile Comisiei de a reduce tarifele de terminare a apelurilor mobile au un efect pozitiv pentru consumatori.

Viteza conexiunii conteaza din cein ce mai mult
Concurenta dintre furnizori a reusit sa ofere preturi accesibile, dar va fi nevoie de o atentie sporita pentru a se raspunde cerintelor consumatorilor pentru viteze mai mari. Aproximativ 40 % dintre respondenti au afirmat ca este greu sa acceseze unele continuturi si aplicatii online din cauza vitezei sau a capacitatii de descarcare insuficiente.

Calitatea serviciilor
20 % dintre respondenti au declarat ca uneori este dificil sa acceseze continut online sau ca aplicatiile de pe telefoanele mobile se blocheaza (in crestere cu 4 puncte procentuale fata de decembrie 2011). Aceasta situatie este mai des intalnita atunci cand respondentii incearca sa urmareasca materiale video (42 %), sa asculte muzica (22 %), sa descarce continut video gratuit (22 %), sa urmareasca evenimente transmise in direct (20 %) sau sa joace jocuri online (19 %). Un motiv de ingrijorare il reprezinta si calitatea sunetului. Numai 38 % dintre respondenti au afirmat ca telefoanele lor mobile au o calitate a sunetului foarte buna, comparativ cu 49 % pentru telefoanele fixe si 25 % pentru apelurile efectuate prin intermediul internetului.

Un internet deschis si neutralitatea retelei
Blocarea materialelor video este cel mai deranjant aspect legat de neutralitatea retelei/drepturile de autor. 34 % dintre adulti utilizeaza serviciile de apelare bazate pe tehnologia de voce prin internet (VoIP) (in crestere fata de 27 %in 2012).

Tendintele in materie de achizitii
44 % dintre gospodarii au cel putin un abonament de internet mobil (in crestere fata de 30 %in 2012). 45 % dintre gospodarii cumpara un pachet de servicii de comunicatii (de exemplu, o combinatie de servicii de televiziune, telefonie, internet in banda larga, mobile) de la acelasi furnizor (45 %in anul anterior). 40 % (dintre cele 45 % de gospodarii care cumpara un pachet de servicii) iau in calcul schimbarea furnizorului de servicii, dar 29 % sunt de parere ca nu este usor sa compare conditiile pachetelor.

Etichete: brailafurnizorului de serviciiinternetin banda largaNeelie Kroesservicii de televiziunestiri brailastiri din brailastiri online din brailatelefonievicepresedinta a Comisiei Europene
ShareTweetSend
No Result
View All Result

Articole recente

  • Miercuri se întrerupe apa în localitatea Lacu Sărat 16/06/2025
  • Reținut de polițiști și cercetat sub control judiciar pentru încălcarea ordinului de protecție 16/06/2025
  • Filarmonica „Lyra – George Cavadia” vă invită la Holograf simfonic 16/06/2025
  • Romgal Romanu și Viitorul Cireșu campioanele celor două serii ale Ligii a 5-a 16/06/2025
  • Corul Mixt „TRISON” al Școlii Populare de Arte și Meserii „Vespasian Lungu” din Brăila – ambasador al muzicii corale românești la Festivalul Internațional de Muzică Corală „Chernomorski zvutsi” – Balchik, Bulgaria 16/06/2025
  • AJPIS Brăila a virat banii pentru 17.924 de beneficiari 16/06/2025
  • Termeni si conditii
  • Politică de confidențialitate
  • Politica cookies
  • Setări GDPR
  • Contact
Telefon: +40 788 760 194

© Probr.ro 2022. Created by IMCreative.ro.

Setări GDPR
Pentru a oferi cea mai bună experiență, folosim tehnologii, cum ar fi cookie-uri, pentru a stoca și/sau accesa informațiile despre dispozitive. Consimțământul pentru aceste tehnologii ne permite să procesăm date, cum ar fi comportamentul de navigare sau ID-uri unice pe acest site. Dacă nu îți dai consimțământul sau îți retragi consimțământul dat poate avea afecte negative asupra unor anumite funcționalități și funcții.
Funcționale Mereu activ
Stocarea tehnică sau accesul este strict necesară în scopul legitim de a permite utilizarea unui anumit serviciu cerut în mod explicit de către un abonat sau un utilizator sau în scopul exclusiv de a executa transmiterea unei comunicări printr-o rețea de comunicații electronice.
Preferințe
Stocarea tehnică sau accesul este necesară în scop legitim pentru stocarea preferințelor care nu sunt cerute de abonat sau utilizator.
Statistici
Stocarea tehnică sau accesul care sunt utilizate exclusiv în scopuri statistice. Stocarea tehnică sau accesul care sunt utilizate exclusiv în scopuri statistice anonime. Fără o citație, conformitatea voluntară din partea Furnizorului tău de servicii de internet sau înregistrările suplimentare de la o terță parte, informațiile stocate sau preluate numai în acest scop nu pot fi utilizate de obicei pentru a te identifica.
Marketing
Stocarea tehnică sau accesul este necesară pentru a crea profiluri de utilizator la care trimitem publicitate sau pentru a urmări utilizatorul pe un site web sau pe mai multe site-uri web în scopuri de marketing similare.
Administrează opțiunile Administrează serviciile Administrează vânzătorii {vendor_count} Citește mai multe despre aceste scopuri
Vezi preferințele
{title} {title} {title}
No Result
View All Result
  • Actualitate
  • Politica
  • Administratie
  • Sport
  • Cultura
  • Economie
  • Interviuri
  • Social

© Probr.ro 2022. Created by IMCreative.ro.

Go to mobile version