Silviu Mares 12 noiembrie 2020

BRĂILA MALL dă startul campaniei #mALL BLACK FRIDAY și oferă noi motive de bucurie pasionaților de shopping. Cele mai cunoscute branduri de modă, frumusețe, IT&C, produse home&deco, jucării și multe altele, își așteaptă clienții cu oferte promoționale, reduceri de până la 70% și premii instant. Oferte de nerefuzat pregătesc și restaurantele din food court pentru preparatele în regim take-away.

De asemenea, pentru a deschide apetitul pentru shopping-ul de BLACK FRIDAY, BRĂILA MALL anunță că în weekendurile 13-15 NOIEMBRIE și 20-22 NOIEMBRIE, cumpărăturile de minim 250 lei din zona de FASHION & BEAUTY, pe maxim 2 bonurile fiscale (Hypermarket Carrefour nu este inclus), pot aduce premii instant. Regulamentul Campaniei este disponibil la Biroul de Informații sau pe site-ul www.braila-mall.ro.

Reduceri de până la 70% la branduri renumite

Promoțiile și reducerile considerabile se vor activa pe toată durata lunii noiembrie și vor ajunge și până la 70% la toate produsele sau la produse selectate, în magazine precum:

1. SMYK: 20% REDUCERE la geci, încălțăminte și pantaloni schi cu preț întreg;

2. CCC:

  • 12-15 noiembrie: brandul Lasocki, până la 50% discount la o selecție de modele
  • 16-18 noiembrie: genti și accesorii, până la 50% discount la o selecție de modele
  • 19-29 noiembrie: până la 50% discount la toate articolele și 30% discount la toate produsele din colecția nouă aflată la preț întreg.

3. C&A: între 12 și 14 noiembrie, 25% reducere din pretul afișat la toate articolele

4. NORIEL: 2-17 Noiembrie, reducere de până la 70% la jucăriile selecționate.

5. YVES ROCHER: 11-15 Noiembrie – 50% reducere pentru minim 2 produse achizitionate

6. LEE COOPER: 12-16 Noiembrie – TOTUL -50% la toata colectia

Bucură-te de Black Friday și #shoppingînsiguranță!

Știm că experiența cumpărăturilor de Black Friday înseamnă mai mult decât o comandă online: este inspirație pentru cadouri, pentru outfituri, în timp ce te plimbi prin magazine sau prin galerii; înseamnă bucuria de a proba și certitudinea că vei cumpăra întocmai pe măsura și pe placul tău, plăcerea de a pleca pe loc cu produsele pe care le-ai cumpărat și pe care vrei să le porți sau să le testezi imediat. Mai mult, o sesiune perfectă de cumpărături se încheie savurând, preparatul tău preferat cumpărat de la restaurantele din food-court care concurează și ele cu oferte speciale în perioada 13-22 noiembrie.

Pentru ca vizitatorii să se bucure de toate acestea fără griji, BRĂILA MALL s-a pregătit cu toate măsurile de siguranță pentru o experiență de shopping offline și cu un ghid creat special pentru această perioadă, care include cele mai importante lucruri de respectat în vizita la cumpărături.

Măsuri sporite de protecție în mall

BRĂILA MALL a implementat un plan de măsuri suplimentare de siguranță, care are drept obiectiv principal prevenirea răspândirii Covid-19 și este concentrat pe doi parametri principali: asigurarea distanțării sociale de minimum 2 metri și asigurarea dezinfectării constante a centrului comercial.

Printre măsurile cu rol preventiv, menite să asigure condiții sigure pentru shopping, menționăm: instalarea unor dispensere cu dezinfectant în mai multe puncte cheie, aerisirea si filtrarea aerului din centrul comercial o data la 3 ore, instalarea unor benzi de distanțare socială în zonele unde se poate crea aglomerație, benzi cu suprafata nanosept pe suprafetele frecvent atinse.

Toți vizitatorii centrului comercial sunt obligați să poarte mască de protecție conform indicațiilor autorităților, fiind verificați în acest sens. De asemenea, BRĂILA MALL își asumă sistemul prin care asigură distanțarea, prin asigurarea în medie a unui perimetru de 20 mp pentru o singură persoană, în spațiile comune (galerie, zone cu trafic intens etc). În aceste condiții, , BRĂILA MALL asigură spațiul necesar distanțării sociale. 

Accesul în centrul comercial este permis doar clienților care poartă mască de protecție, iar această măsură este obligatorie și pentru personalul din magazine și echipa administrativă. Mai mult, conform reglementărilor autorităților, la intrarea în centrul comercial, a fost implementat un sistem pentru verificarea temperaturii clienților. În plus, în dreptul fiecărei intrări a fost instalat câte un dispenser cu dezinfectant pentru mâini pentru a fi folosit de fiecare client la accesul în clădire.

Comentarii