În vederea instruirii angajatorilor cu privire la utilizarea REGES ONLINE, pe lângă Ghidul de utilizare disponibil în aplicație, Inspecția Muncii continuă împreună cu furnizorul soluției informatice să susțină sesiuni on-line de instruire gratuită, sesiuni la care angajatorii pot participa accesând link-ul comunicat mai jos. În cadrul acestora se vor prezenta toate detaliile tehnice pe care trebuie să le cunoască pentru utilizarea noului sistem informatic.
Echipa REGES-Online invită reprezentanții angajatorilor, specialiștii HR și IT luni 26 Mai ora 11:00, la o nouă ședință online dedicată sistemului RegesOnline.
Agenda întâlnirii:
1. Cum creăm cont și cum îl activăm
2. Cererea de acces la registru, reprezentanți legali/imputerniciți.
3. Delegarea și delegații.
4. Accesul prestatorilor la registrul unui angajator.
5. Cum se introduc perioadele de suspendare.
6. Lucrul cu Excel pentru suspendări multiple.
7. Întrebări și răspunsuri
Ședința va fi înregistrată și disponibilă pentru vizualizare.