Silviu Mares 8 iulie 2020

Compania de Utilități Publice „Dunărea” Brăila infirmă afirmațiile făcute recent la postul de televiziune Antena 3, cu privire la faptul că lucrările la podul peste Dunăre ar fi întârziate din cauza faptului că această companie ar întârzia nejustificat semnarea contractului de lucrări, în calitate de executant al lucrărilor de relocare a rețelei de apă-canal.

Într-un comunicat dat publicității de CUP „Dunărea” spune că a răspuns prompt la cererea de ofertă a Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere, beneficiarul lucrării pentru execuția lucrării de deviere rețele apă – canal din zona obiectivului Pod peste Dunăre prin încredințarea directă, fiind operatorul regional pentru serviciile de apă – canal. În acest sens CUP a întocmit oferta financiară care a fost negociată cu CNAIR și în final acceptată.

Prin corespondența transmisă prin poșta electronică din data de 1.07.2020 CNAIR recunoaște ca a primit această ofertă și va transmite acest contract în cel mai scurt timp către CUP Dunărea Brăila, spre a fi semnat. Până la data prezentei, acest contract nu a fost primit de către  CUP Dunărea. În draftul de contract se prevede un termen de execuție de 6 luni de la primirea ordinului de execuție. Nu înțelegem cum întârzie atunci CUP Dunărea execuția obiectivului? De asemenea, suntem surprinși că Instituția Prefectului susține că întârzierea devierii conductei s-ar datora companiei, deși reprezentanții CUP Dunărea au avut o întâlnire cu domnul Prefect al Brăilei, Boboc Cătălin și i s-a explicat evoluția și stadiul acestui obiectiv. Deontologia profesiei ar fi impus ca reporterul ANTENA 3 să ia legătura și cu reprezentanții CUP Dunărea și să nu afirme fără probe că aceștia nu au răspuns la telefon. CUP Dunărea asigură beneficiarul C.N.A.I.R. și pe cetățeni că va executa lucrarea, după primirea ordinului de execuție, într-un termen mai scurt decât termenul contractual” se menționează în comunicatul CUP Dunărea Brăila.

Comentarii