
Care este viitorul consumului de vin si de bauturi spirtoase in lume ? Un raspuns il ofera BIG(Breakthrought Innovation Group) un centru de cercetare creat de Pernod Richard, citat de lefigaro.fr.
BIG a fost creat in ideea studierii viitorului, a evolutiei conjugate a urbanismului, a demografiei si a culturii web care naste nevoia de raportare a oamenilor la lucruri concrete.
Consumatorii vor sa stie cine este in spatele produsului, unde se produce si, mai ales, cum va evolua acest produs. Este o clientela care duce lipsa de autenticitate si de repere.
In alt registru, se poate spune ca oamenii, cand prepara un cocktail, sunt interesati din ce in ce mai mult de ingredintele bauturii care il compun si nu de renumele marcilor.
De asemenea, tendita este ca oamenii sa isi prepare din ce in ce mai mult bauturile acasa. Iesirile in exterior le par nesigure, prefera confortul caminului si de aceea multi au deja propriile baruri in sufragerii.
O atentie deosebita va fi acordata femeilor care doresc sa consume bauturi. Pana acum cea mai mare parte a bauturilor alcoolice a fost creata pentru barbati. Dar lumea se schimba si a devenit feminista. Femeile au o viata familiala, profesionala, sociala bogata, ceea ce va reconfigura si moda consumului de alcool.
Femeile au nevoie sa gaseasca noi produse, vinuri si bauturi spirtoase facute pentru ele, care le fac sa simta ca participa la viata sociala a timpului lor.