Politica

Cătălin Stancu: În domeniul învățământului văd o schimbare radicală, din temelii

Cătălin Stancu: În domeniul învățământului văd o schimbare radicală, din temelii

Cătălin Stancu, candidat din partea Alianței USR-PLUS la Camera Deputaților, se consideră un expert în afaceri și în domeniul economic și această experiență dorește să și-o fructifice în Parlament.

”Am multe legături în domeniul economic şi ştiu ce e de făcut pentru a încuraja acest sector de activitate, care e foarte important pentru economia ţării noastre.” spune Cătălin Stancu.

Acesta spune că USR-PLUS a propus 40 de măsuri în planul de guvernare pentru următorii 4 ani, iar multe dintre măsurile de acolo au fost discutate cu el sau chiar au fost propuse de el.

”O măsură importantă pentru mine ar fi în domeniul învăţământului, unde trebuie umblat cât se poate de repede. Aici, văd o schimbare radicală, din temelii. Plecând de la faptul că mi se par inutile inspectoratele judeţene de învăţământ şi până la programa şcolară” spune candidatul USR-PLUS la Camera Deputaților.

Stancu spune că fi bucuros să poată promova în Parlament şi cauze locale, Brăila având o particularitate, fiindcă este un oraş cu o istorie foarte încărcată, care începe înaintea istoriei Bucureştiului.

”Aş da o lege prin care să fac ceva cu oraşele cu potenţial istoric, turistic, lăsate în paragină. Dar eu fac parte din Alianţa USR-PLUS şi noi am înţeles să mergem înainte cu planul de guvernare la care au lucrat mii de oameni din interiorul formaţiunii noastre. Asta vom promova cu precădere.” a mai spus Cătălin Stancu.

Pandemia a scos la lumină multe slăbiciuni ale statului român, iar în opinia sa sistemul nostru sanitar din România este la pământ.

”Trebuie să schimbăm sistemul ăsta, care e făcut greşit, aşa e făcut el. Dar, în această privinţă, noi avem prevederi în planul nostru de guvernare: ne dorim cu ardoare să punem în aplicare construirea de spitale regionale şi investirea de mulţi bani în unităţile de sănătate existente” a spus Cătălin Stancu.

Distribuie postarea
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •