Candidatul PNL la Primăria Brăila, profesor Cătălin Canciu a vorbit despre faptul că în 1996, când a terminat Facultatea de geografie din cadrul Universității ”Al. I. Cuza” din Iași, cea mai veche instituție de învățământ superior, a avut de ales între a rămâne la Iași pentru a face doctoratul și a urma o carieră universitară și a veni la Brăila, să predea la un liceu după ce a susținut concursul de titularizare.
În 1996 Cătălin Canciu a ales Brăila, din patriotism local, dar atunci Brăila era încă un oraș cu viitor, un oraș în care un tânăr își putea dezvolta o carieră profesională și o familie.
”Din păcate, socialismul lui tataia Lungu care ne-a spus să mâncăm bulion pe pâine, PSD-ul lui Simionescu, prim-secretarul de la UTC din perioada ceaușistă și mai târziu, Dragomir, tot din același PSD, au făcut din Brăila un oraș cu un orizont închis, Brăila devenind un oraș fără speranță. Brăila se află pe locul 4 din coadă în ceea ce privește ponderea tinerilor cu vârsta între 20 și 35 de ani din totalul populației”, a declarat Cătălin Canciu.
Candidatul PNL la Primăria Brăila a spus că exodul tinerilor din Brăila reprezintă una dintre marile probleme ale orașului, pentru că tinerii sunt cei care ar trebui să contribuie la modernizarea urbei. Canciu a mai spus că în aproape 8 ani de mandat, Dragomir nu se poate lăuda decât cu modernizarea Bulevardului Independenței, dar nici acela nu e terminat. Liberalul a spus că Dragomir nu este interesat de cealaltă parte a Bulevardului Independenței, de la Calea Galați până la strada Carantina, unde este o problemă cu o bucată din bulevard care este proprietate privată și Primăria nu s-a arătat interesată să cumpere acel teren.
”Dragomir se împăunează cu asfaltările, dar vă dau mai multe exemple: Șoseaua Râmnicu Sărat, pe care a cheltuit aproape 2 milioane de euro, iar astăzi este plină de denivelări și găuri în jurul gurilor de canalizare. Oare o fi normal? Șoseaua Baldovinești, un fiasco total. Stau și mă întreb dacă are cineva curajul sau inconștiența de a recepționa această lucrare. Fiasco pentru că rămân stâlpii, cablurile atârnate de ei, cabluri care ies din carosabil, totul făcut de mântuială. Nu știu dacă UE va accepta să plătească bani pentru această lucrare”, a declarat Cătălin Canciu.