Circulaţia pe Podul suspendat peste Dunăre va fi deschisă şi pe timpul nopţii începând cu 30 noiembrie, când expiră perioada în care constructorul italian Webuild a avut ca termen demontarea macaralelor aflate pe pod. Constructorul nu a demontat decât una din cele patru macarale și aceia doar parțial.
Până pe 29 noiembrie, traficul pe timpul nopții, va fi închis de luni până vineri, inclusiv, în intervalul orar 21:00 – 6:00, iar în weekend, de sâmbătă, ora 06:00, până luni, ora 21:00, circulația rutieră va fi permisă pe pod fără întrerupere. În perioada închiderii circulației pe timpul nopții, traficul rutier va fi permis doar prin sensurile giratorii amenajate la intersecțiile cu DJ 221B Vădeni (km 1+180) și cu DN 22B (km 4+530) și deviat pe DN 22 către trecere BAC Smârdan – Brăila.
Purtătorul de cuvânt al CNAIR, Alin Șerbănescu a spus că până pe 30 noiembrie constructorul avea acceptul să țină podul închis pe timp de noapte, pentru a demonta macaralele, pe perioada nopţii, ceea ce nu s-a întâmplat. Teoretic, pentru demontarea unei macarale ar fi necesar să se lucreze circa trei săptămâni, lucru imposibil de realizat până la termenul stabilit pe 6 iulie, când podul a fost inaugurat, chiar dacă lucrarea nu a fost preluată de CNAIR, iar șantierul de la pod este tot în administrarea constructorului italian.
În aceste condiții, constructorul va trebui să asigure macaralele nedemontate să nu se întâmple vreun accident din cauza acestora și ar trebui ca brațele să nu mai fie perpendiculare pe pod, ci să fie paralele cu podul.
Mai rămâne însă un mister neelucidat. De ce constructorul a acceptat să se dea în folosință podul în condiția în care CNAIR nu a făcut recepția lucrării.