Primul tren Alstom Coradia va pleca pe traseu din 15 noiembrie. Alte 25 de trenuri electrice RE-IR1 Alstom Coradia vor intra în circulație in 2025

Autoritatea pentru Reformă Feroviară a publicat în transparenţă decizională proiectul de decizie a preşedintelui ARF pentru aprobarea încheierii actului adiţional nr.1 la contractul de servicii publice atribuit CFR Călători, în vederea intrării în operare, începând cu 15 noiembrie 2024, a trenurilor electrice RE-IR1 Alstom Coradia pe ruta de circulaţie Bucureşti Nord-Ploieşti Vest-staţiunile de pe Valea Prahovei-Braşov, se arată într-un document publicat pe site-ul ARF.

În prima parte a anului 2025, pe masura ce restul de 11 trenuri vor intra in parcul ARF si predate spre operare CFR Calatori in acest contract de servicii publice, trenurile vor circula pe toate rutele din contract:
1.⁠ ⁠Bucuresti – Constanta
2.⁠ ⁠⁠Bucuresti – Craiova
3.⁠ ⁠⁠Bucuresti – Ploiesti – Brasov – Sighisoara – Alba Iulia – Deva – Arad – Timisoara
4.⁠ ⁠⁠Bucuresti – Craiova – Drobeta Turnu Severin – Timisoara – Arad
5.⁠ ⁠⁠Bucuresti – Craiova – Targu Jiu – Deva

Celelalte 25 de trenuri electrice RE-IR1 Alstom Coradia vor intra in circulatie in 2025 in cadrul contractelor de servicii publice aflate in prezent in procedura de licitare, deservind restul de magistrale feroviare electrificate:
1.⁠ ⁠Bucuresti – Ploiesti – Buzau – Focsani – Bacau – Iasi
2.⁠ ⁠⁠Bucuresti – Ploiesti – Buzau – Focsani – Bacau – Suceava
3.⁠ ⁠⁠Bucuresti – Ploiesti – Buzau – Braila – Galati
4.⁠ ⁠⁠Iasi – Suceava – Dej – Cluj Napoca
5.⁠ ⁠⁠Bucuresti – Ploiesti – Brasov – Sighisoara – Cluj Napoca
6.⁠ ⁠⁠Brasov – Sfantu Gheorghe – Miercurea Ciuc – Bistrita – Cluj Napoca
7.⁠ ⁠⁠Bucuresti – Ploiesti – Brasov
8.⁠ ⁠⁠Cluj Napoca – Alba Iulia – Deva – Arad – Timisoara

Exit mobile version