Actualitate

Update: Panică într-o bancă de pe Calea Călărașilor

Update: Panică într-o bancă de pe Calea Călărașilor

Update: Tânărul care a provocat incidentul de la Banca Transilvania a devenit recalcitrant când a solicitat ridicarea de bani din contul său, cu toate că avea actul de identitate expirat. Angajaţii băncii i-au explicat motivul pentru care acest lucru nu este posibil, iar clientul a devenit violent verbal şi fizic.

Unul dintre angajaţii din front office ai agenției Concordia a Băncii Transilvania a fost rănit şi a ajuns la spital, având nevoie de îngrijiri medicale. Clientul a provocat, de asemenea, daune materiale în cadrul sediului băncii.

Echipa băncii a procedat conform pregătirii pentru astfel de situaţii. Banca Transilvania acordă suport autorităţilor care se ocupă de investigaţii şi a întaintat plângere penală.

Agenţia Concordia (str. Călăraşilor nr. 54) se redeschide mâine, 19 februarie, clienţii având în Brăila alte 3 de sedii la dispoziţie, soluţii de online banking şi de self-banking.

În această dimineață, în jurul orei 9.17, un tânăr de 21 de ani din Brăila a provocat scandal în sediul Băncii Transilvania de pe Calea Călărașilor, în apropiere de Restaurantul Continental. Tânărul ar fi distrus mai multe bunuri din interior, dar pentru că nu obținut ce dorea de la angajații băncii acesta a fugit.

Toată scena nu ar fi durat mai mult de un minut. Unul dintre angajații băncii a reușit să dea alarma, iar la fața locului au sosit jandarmii, polițiștii și agenții de securitate care asigură securitatea la banca respectivă.

La scurt timp după incident, tânărul a fost prins de jandarmi, în apropierea băncii. Jandarmii l-au predat poliției. 

Tânărul se află în custodia poliției și se continuă cercetările în vederea stabilirii cu exactitate a împrejurărilor care au condus la producerea evenimentului.

În cauză a fost întocmit dosar penal sub aspectul săvârșirii infracțiunii de distrugere. Tânărul a fost internat medical la un spital de psihiatrie.

Distribuie postarea
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •