Silviu Mares 13 octombrie 2020

Biroul Informare şi Relaţii Publice al Tribunalului Brăila este abilitat să aducă la cunoștința publică faptul că, în vederea asigurării sănătăţii justiţiabililor şi a personalului instanţei, în cadrul Şedinţei Colegiului de Conducere al Tribunalului Brăila, din data de 13 octombrie, au fost stabilite câteva măsuri privind desfășurarea activității instituției.

Conform comunicatului de presă al Biroului Informare şi Relaţii Publice al Tribunalului Brăila, activitatea cu publicul la Departamentele Arhivă, Registratură şi B.I.R.P,  rămâne suspendată, înscrisurile urmând a se depune exclusiv prin mijloace de comunicare electronică permise de lege: e-mail: registratura.tr-braila@just.ro, fax: 0239.612.608 şi poştă. Avocaţii, lichidatorii judiciari şi experţii judiciari vor avea acces la dosarul electronic, acolo unde este posibil şi vor transmite documentele prin fax: 0239.612.608, e-mail: registratura.tr-braila@just.ro şi poştă.

Activitatea de judecată a instanţei nu este modificată, toate cauzele urmând a fi judecate conform planificărilor.

În conformitate cu prevederile Hotarârii nr. 52, privind măsurile adoptate la nivelul Comitetului Judeţean pentru Situaţii de Urgenţă Brăila, pentru diminuarea impactului riscului epidemiologuic gernerat de virusul SARS-CoV-2, conducerea Tribunalului Brăila a analizat posibilitatea ca, prin rotaţie, o parte din personalul instanţei să-şi poată desfăşura atribuţiile de serviciu de la domiciliu, acolo unde este posibil, pentru asigurarea funcţionării normale a activităţii” se precizează în comunicatul emis de Biroul Informare şi Relaţii Publice al Tribunalului Brăila.

Comentarii