Liderii PSD Brăila supărați pe cei de la ”Electrica”

Primarul Brăilei și președintele Consiliului Județean s-au declarat nemulțumiți de modul în care cei de la ”Electrica” au comunicat cu cetățenii care sunat la call-centerul societății. Cei doi lideri social democrați nu au spus însă explicit care dintre societățile ”Electrica” erau răspunzătoare de remedierea defecțiunilor apărute în urma viscolului și doar au acuzat că nu s-ar fi făcut investiții care să nu mai ducă la astfel de avarii majore.

Deși majoritatea avariilor s-au produs din cauza copacilor căzuți peste cablurile electrice și a vântului care a rupt aceste cabluri, investițiile care s-ar fi putut face în această societate ar fi fost în transformatoare noi.

”Eu sunt nemulțumit de modul în care au acționat în județ, de faptul că rețeaua este foarte învechită și de ani de zile nu s-a investit în această rețea din județul Brăila. O să informăm și primul ministru, să vedem care sunt măsurile, astfel încât în alte episoade, Doamne ferește, dacă se vor mai întâmpla, să nu mai avem astfel de lucruri. Știu că de aseară toate localitățile erau alimentate; mai sunt gospodării în anumite localități unde echipele Electrica lucrează pentru a fi branșate”, a spus Chiriac.

În ceea ce privește opiniile exprimate în spațiul public cu privire la faptul că marea problemă este că Electrica nu a mai făcut investiții în județul Brăila, ci dar reparații punctuale și de aceea au loc atât de multe avarii, atât de des, președintele CJ Brăila a spus că vrea să vadă ”dacă au fost alocați bani pentru investiții în județul Brăila, dacă ei au fost folosiți sau dați înapoi, dacă au fost ceruți bani pentru investiții”.

L-a rândul său, primarul Marian Dragomir s-a declarat indignat de faptul că în ziua viscolului, dar și în zilele următoare, nu răspundea nimeni la telefoanele ”Electrica”. Acesta a spus că este inacceptabil ca oamenii să sune și să nu le dea nimeni informații despre o estimare a perioadei de timp în care problema ar putea fi remediată. El a spus că îi apreciază pe cei din echipele Electrica ce au lucrat în condiții grele la remedierea unor avarii, însă îl nemulțumește foarte mult și „condamnă” atitudinea ”doamnelor” de la call center-ul Electrica care „ori de câte ori apare o furtună cât de mică sau apare o probleme cu iluminatul într-o zonă a orașului, își închid telefoanele”.

„Oamenii nu sunau la Electrica ca să vadă ce face operatoarea sau pentru că nu aveau cu cine vorbi acasă, sunau la Electrica pentru că aveau o problemă reală. Și-ar fi dorit acei oameni să afle de la Electrica că sunt echipe, unde lucrează acele echipe, cât va mai dura – că dura o oră, că dura 4 ore, că dura o zi întreagă, măcar știau și-și luau măsuri și se mutau la rude. Dar doamnele de la  Electrica și-au închis telefoanele.

Tot acele doamne, când nu este iluminat pe o stradă și sună oamenii să reclame acest lucru, le spun să sune la Primărie. Pentru că acele doamne de la call center nu știu nici la ora actuală că rețeaua de iluminat public și stâlpii aparțin Electrica, nu Primăriei. Dar pentru Electrica și pentru acele doamne de la call center este foarte ușor să arunce motanul și să-și odihnească fundurile pe scaun, în loc să răspundă la telefon și să spună oamenilor cât mai durează până când va veni energia electrică și la ei acasă”, a spus Dragomir.

De precizat că acest call-center al ”Electrica” nu este organizat în Brăila, ci este unul regional, la Ploiești, unde sună cetățeni din aproape toată țara, iar angajatele de la call-center nu aveau cum să-și închidă telefoanele, dar a lăsat să se înțeleagă acest lucru doar pentru a arăta că este de partea celor care s-au confruntat cu probleme în ceea ce privește alimentarea cu energie electrică. Nu este prima dată când județul Brăila se confruntă cu astfel de probleme, dar atunci nu s-au mai arătat atât de deranjați de ”fundurile doamnelor de la electrica”.

Exit mobile version